Scherm kapot (glas) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) http://www.iphoneclub.nl/forum/f14/i...vervangen.html Dit heb ik gepost goedkope manier om de barsten te verhelpen.....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
https://forum.iculture.nl/f14/i...vervangen.html
Dit heb ik gepost goedkope manier om de barsten te verhelpen.. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik ben dus ook de *** dus. Gisteren haal ik mijn foon uit me zak, allemaal strepen over het scherm. Gewone kleuren geeft ie gewoon weer maar als er tekst of bewegende beelden aan te pas komen trekt ie strepen over de gehele breedte. Echt super irritant en heb ook geen idee waardoor dit komt want de iphone zelf heeft geen enkele schade aan het glas of aan de achterzijde van de telefoon. Ook een restore helpt niets:S. Weet iemand of ik in deze situatie wel garantie van Apple mag claimen aangezien zij een product leveren dat ondeuglijk is. Hierbij weet ik wel dat hij hier niet verkocht is maar toch mag je product niet binnen een bepaalde periode kapot gaan, maakt niet uit waar dan ter wereld dat gebeurd is. Ik snap ook wel dat ze hierbij met at&t die verbinding aangegaan zijn maar feit blijft dat zij een product leveren dat na 2 maanden gebruik uit zichzelf kapot ging, mag toch van Apple beter verwachten lijkt mij.
|
|
|||
|
|||
mijn iPhone 3G is gisteren ook neergestort op de straat GRRRRRRRR, hoe hou je in Gods naam zo'n gladde phone goed in de hand. Anyway, glas gebarsten maar touchscreen werkt nog perfekto.
Kontakt opgenomen met [FONT=Verdana]www.ipod-service.nl[/FONT] en de kosten voor de 3G zijn goedkoper dan de 1G, zie onderstaand antwoord : Nee dat is gelukkig goedkoper voor je. Het touchscreen voor de 3G kost 89,- inbouwen hiervan is 22,50 Laatst gewijzigd door brada; 17-08-08 om 14:00. Reden: foute info gezet |
|
|||
|
|||
wie weet hoe het met de Apple garantie zit, wanneer je de reparatie van het het glas laat uitvoeren door een externe service??????
|
|
|||
|
|||
Ervaring?
Citaat:
Heb jij inmiddels al je iphone bij ipod-service laten repareren? Ik ben erg benieuwd naar ervaringen over dit bedrijf. Groeten Dadre |
|
|||
|
|||
Top ervaring met ipod-service.nl
Beste mensen,
Na een val was helaas ook mijn iphone stuk, ik dacht dat het was gebeurd, maar uiteindelijk heb ik mijn vertrouwen gestoken in een bedrijf dat ipod-service heet. Ik heb mijn pakketje aangetekend verstuurd en vanaf het moment dat het pakje daar aankwam ben ik uitstekend geholpen. ipod-service.nl houdt je voortdurend op de hoogtje van de vorderingen, de prijzen en ze werken snel en efficient. Ik had het pakketje met de gerepareerde iphone daardoor weer snel in gebruik. Ze leven echt met je mee; zo had ik bijvoorbeeld steeds moeilijke vragen, onderdelen die niet gevonden konden worden en problemen die moeilijk op te lossen waren. Ik heb geen moment het gevoel gehad dat ik alleen voor die problemen stond, ipod-service heeft me stap voor stap overal mee geholpen, forums doorgeworsteld en oplossingen geboden. Ik zou ipod-service absoluut aan iedereen willen aanraden, het is het geld driedubbel waard! Succes met de reparatie! Sanne Schouwenburg. |
|
|||
|
|||
Ik heb ook interrese als de reparatie goedkoper kan.
Hou me aub op de hoogte. MvG |
|
|||
|
|||
ik heb met fixsupport echt superervaringen!
Ik had een telefoon die helaas voor de 2e keer was gevallen, en niet helemaal goed was gerepareerd. Ze hebben hem opnieuw laten opsturen, en onder garantie gerepareerd! Echt keurig! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe heb je de iphone opgestuurd. Krijg je een bewijs van versturen. Hoe kan ik erop vertrouwen dat ik de iphone weer terug krijg? Laatst gewijzigd door iMario; 19-10-09 om 13:56. Reden: Gebruik voortaan de Edit/MQuote-knop. |
|
||||
|
||||
Er zijn er meerdere hier die goede ervaringen hebben met Fixsupport. Zoek maar eens op die naam en je zult het zien.
|
||||
|
||||
Ik ken iemand die heeft m laten repareren in Canada toen ie er toch was, hij was omgerekend zo'n € 130 kwijt voor nieuw scherm en vervangen. Ik ga eens informeren waar dat was.
|
|
|||
|
|||
Iphone
|
|
|||
|
|||
is het gelukt met de vervanging? heb namelijk hetzelfde probleem!! en hoeveel waren de kosten?
|
|
|||
|
|||
Ja dat was zeker voor dat de dollar steeg..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
iPhone onderdelen | iPhone 3G - Spark Electronics |
|
|||
|
|||
mijn tel ook kapot... Kind stuiterde hem op de grond! Uit dit forum blijken 2 opties: fixsupport en ipodservice. Klopt dit? Weet iemand wat de kosten zijn van deze 2 bedrijfen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Fixsupport: geen prijzen op website, mss iemand anders die het weet Ipod-service.nl: 181.50 incl BTW Spark Electronics: 149.00 incl BTW ^ voor iPhone 1st gen trouwens, wat je profiel aangeeft |
|
|||
|
|||
1ste gen inderdaad! Alleen het glas is stuk...
Groot prijsverschil al tussen die 2 bedrijven! Ik heb Fixsupport gemaild dus dat zal ik loop van de week wel horen! Heb de mijne weer terug! Gemaakt via ipod-service.nl. Vorige week opgestuurd en vandaag weer terug! Laatst gewijzigd door iMario; 19-10-09 om 13:57. Reden: Opschonen. |
|
||||
|
||||
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Stof onder het Iphone Scherm/Glas | Relaxman93 | iPhone algemeen | 156 | 11-03-11 16:27 |
Iphone scherm ENKEL GLAS vervangen! | segers909 | iPhone algemeen | 23 | 14-02-11 04:07 |
Iphone scherm(display) en glas stuk | ProMark1 | iPhone algemeen | 7 | 01-10-10 14:58 |
Scherm kapot! | MarcNL | iPhone algemeen | 2 | 27-07-10 19:23 |
|
|