Time indicator veranderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Weet iemand toevallig of je de time indicator (tijd en datum) op je lockscreen kan veranderen in je naam o.i.d.? En hoe je dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Time indicator veranderen
Hoi,
Weet iemand toevallig of je de time indicator (tijd en datum) op je lockscreen kan veranderen in je naam o.i.d.? En hoe je dit kunt doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
op je lockscreen weet ik niet maar op je springboard wel
weet niet of je erwat aan hebt maar met de app banner in de installer kun je dat doen
|
||||
|
||||
op je lockscreen kun je deze veranderen door Fontswap V1.10
te installeren via installer source : http://kankon.org/Apps.xml Kun je kiezen tussen, je lock screen clock, system font en note font. dit werkt goed, heb t op iedere iphone gezet die ik in mijn handen heb gehad, en iedereen is er tevreden over.
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
ik gebruik t al zolang, maar er zijn nie zoveel letter types die mooi passen, ik gebruik deze instelling :
clock font : Arial Rounded MT Bold Notes font : Helvetica LT MM System font : Marker Felt Dit vind k persoonlijk de leukste instelling. Andere letter typen zijn te groot en al, dat ze nie goed uitkomen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dat zou ik ook wel willen |
|
||||
|
||||
zover ik weet nog niet, kate en caterpiller, itoday enz.... geven wel een uitbreiding op de lock clock screen, maar echt veranderen, daar heb k nooit aan gedacht, mits die clock zeer handig is daar.
|
|
||||
|
||||
Pas wel op met fontswap
Ik kon nadat ik ietsje teveel had ingesteld een restore doen en opnieuw beginnen.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
Citaat:
ik 1keer instellen en daar blijft hij opstaan altijd. Weet welke font ik wil, en iedere iphone van mij zet ik direct daar op. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
screenie
here ya go
|
|
||||
|
||||
die is vet,cool
|
|
|||
|
|||
resetten
Ik heb zojuist ook FontSwap geinstalleerd.
Alle types aangepast. Kan ik nu ook de orginele letters terugkrijgen?? Weet iemand welke 3 dat zijn? of kan ik hem ook 'uninstall' doen en komen dan ook de normale letters weer terug?? |
|
||||
|
||||
als je 1 kiest staat er rechtsbovenin default, druk daar op en je krijgt je originele weer terug
|
|
||||
|
||||
Net even de System font : Marker Felt ingesteld
Deze beviel me niet en guess what ? Weer op default gezet en op respring gedrukt. Daarna alleen nog maar een draaiend circeltje Deze prog gaat er bij mij noooiit meer op |
|
||||
|
||||
ik heb er geen problemen mee, heb al zovaak nu verwisseld en op default gedrukt en nog nooit mis gegaan
|
|
||||
|
||||
idd, k ook geen probleem, al zoveel keer gewisseld, en t werkt nog altijd zalig.
|
|
|||
|
|||
Is er toevallig hiervoor nog een jailbreak ofzo uitgekomen? wil graag de tijd en datum op mijn lock screen uitzetten maar weet niet hoe.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
opzoek naar batterij indicator die alarm melding geeft | passievrucht | iPhone Apps | 17 | 30-10-12 20:33 |
Apple overweegt vocht indicator van plek te veranderen? | S¡mon | Chat en geruchten | 16 | 08-02-10 23:19 |
Batterij indicator percentage gaat omhoog? | XIII | iPhone algemeen | 5 | 07-09-09 21:14 |
Appstore: geen background check / geeft geen updates aan in badge indicator | Lezz | iPhone Apps | 0 | 02-06-09 12:34 |
|
|