Foto's in Filmrol en andere albums discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag, Ik heb albums gemaakt voor een makkelijk overzicht te hebben over mijn fotos als ik ze aan iemand wil laten zien. Ik weet dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's in Filmrol en andere albums
Dag,
Ik heb albums gemaakt voor een makkelijk overzicht te hebben over mijn fotos als ik ze aan iemand wil laten zien. Ik weet dat deze dubbel staan in de Filmrol en in het zelfgekozen album. MAAR mijn vraag is: neemt dit nu extra ruimte in op de telefoon of is dat meer een soort van snelkoppeling? Thx |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat zijn inderdaad verwijzingen en thumbnails, dus zoiets als snelkoppelingen Die thumbnails nemen een héél klein beetje plaats in, iets van 1 KB per foto.
|
|
|||
|
|||
Ok, dank u wel.
Ik dacht al dat mijn telefoon nog dubbel zo snel ging vol geraken. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Foto's verwijderen uit Filmrol (Foto's App) TRAAG | MvdS | Muziek, foto & video | 1 | 15-05-12 22:04 |
Balk "Albums" blijft staan op Filmrol | Hannesman | Muziek, foto & video | 1 | 17-05-11 16:51 |
In OS4 foto map/Albums/Filmrol | lotteke2005 | Muziek, foto & video | 2 | 11-08-10 17:51 |
Foto: foto's verplaatsen naar andere albums op iphone | tjitjaks | Muziek, foto & video | 1 | 14-04-10 01:06 |
Video: automatisch opslaan in andere filmrol? | stylo | Muziek, foto & video | 0 | 24-09-09 00:52 |
|
|