I-Tunes account geblokkeerd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb al anderhalf jaar een I-phone én I-tunes account. Nu is plotseling mijn account geblokkeerd en is het onmogelijk te unlocken omdat ik destijds geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
I-Tunes account geblokkeerd
Heb al anderhalf jaar een I-phone én I-tunes account. Nu is plotseling mijn account geblokkeerd en is het onmogelijk te unlocken omdat ik destijds geen vragen heb beantwoord ( waar hebben je ouders elkaar leren kennen ed )
Via email verificatie werkt ook niet want krijg geen email !! De technische (ondersteuning gebeld ( 4 x ) zonder resultaat en nu ben ik mijn tegoed kwijt, en misschien ook mijn apps die ik gekocht heb. En de muziek die ik gekocht heb. Wat een .....service. Ben erg boos. Weet nog niet of ik over een paar maanden wéér een I-phone neem. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de mededeling, waarvan akte Had je ook nog een vraag of was het dat? Misschien kan je beginnen bij het begin. Waarom is het iTunes account geblokkeerd? Een iTunes account blokkeert zich in de regel niet vanzelf.
|
|
|||
|
|||
Wist ik maar waarom hij geblokkeerd is......volgens de techn ondersteuning kan dit als je te vaak een verkeerd wachtwoord invult...? Maar dat heb IK niet gedaan....
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 januari 2013 om 13:41 ---------- En vraag me af of meer mensen dit probleem hebben gehad...? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Allereerst van harte welkom op het iCulture forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken. Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
i Tunes account / Apple ID niet eerder gebruikt in i Tunes Store | daandaandaan | iPhone algemeen | 33 | 10-01-11 19:23 |
Appstore Account Geblokkeerd. | WesleyS. | iPhone Apps | 21 | 01-10-10 16:23 |
App Store account geblokkeerd | kevin99049 | iPhone Apps | 10 | 12-10-09 19:46 |
I-phone geblokkeerd bij upgrading I-tunes- 3G | dieter theylaert | iPhone algemeen | 0 | 15-09-09 21:33 |
I-tunes account probleem | frisonelis | Archief | 7 | 22-09-08 15:56 |
|
|