iPhone 5 aan-/uitknop defect discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dus het kan evengoed zijn dat ik een nieuw toestel in de winkel koop dat eigenlijk al 2dehands is?!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dus het kan evengoed zijn dat ik een nieuw toestel in de winkel koop dat eigenlijk al 2dehands is?!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook het probleem dat mijn uit/aan-schakelaar niet meer (goed) functioneert. Soms wel 10x drukken ofzo.
Ik ga ergens binnenkort naar de Apple Store in A'dam zodat ik zsm een nieuwe/refurbisd terugkrijg. Ik kan hem echt niet een week of 2 missen ofzo, en dat vind ik ook belachelijk aangezien ik er niets aan kan doen dat hij kapot is... Hij is helemaal zonder krassen oid, dus als ze refurbisd teruggeven controleer ik die wel helemaal... |
|
||||
|
||||
Apple kennende is het in de winkel direct ruilen.
Stuur je hem op (ervaring) heb je binnen 3 werkdagen een ander toestel (refurbished). Refurbished is overigs beter dan een nieuwe deze wordt tenminste goed getest door Apple . Enkele onderdelen o.a. SMD componenten (kunnen makkelijk 20 jaar mee) worden hergebruikt. Eerder kon je aan de Imei zien of het om een refurbished exemplaar gaat. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Want als ik een helemaal uitgeleefde iPhone teruggeef, krijg ik dan ook een "gloednieuwe" refurbisd? Of kijken ze wel een beetje naar de staat van het toestel? |
|
|||
|
|||
Uit ervaring weet ik dat ze bij Apple waarschijnlijk moeilijk gaan doen als er val of stootschade heeft.
Ik had met mijn iPhone 5 een klik scherm. De medewerker zei meteen dat het een bekend probleem was en wilde hem omruilen voor een nieuwe. En toen zag hij op de punt van de tel een diepe kras ( telefoon was een keer precies daar gevallen) en toen werd mij uitgelegd dat bij zichtbare stoot en/of valschade de garantie eingelijk vervalt. Tenzij jij kan bewijzen dat het probleem zich al voordeed voor de val. Iets wat heel moeilijk wordt. |
Labels |
aan/uitknop, camera, defect, iphone 5 16gb |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5, volume en aan/uit knop defect?? | Appel5 | iPhone algemeen | 1 | 09-11-12 09:50 |
iPhone 3G Aan/Uitknop | pedro270 | iPhone algemeen | 1 | 14-08-12 22:58 |
Home-knop en aan-uitknop werken niet meer! Hulp gezocht! | Martins24 | iPhone algemeen | 1 | 04-09-11 22:01 |
Probleem met aan-/uitknop iPhone 3G S | mauwz | iPhone algemeen | 17 | 02-07-09 19:52 |
aan/uitknop stuk! | virmio | iPhone algemeen | 2 | 25-06-08 20:31 |
|
|