iphone 3gs gekocht en problemen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn eigen t mobile kaart, maar zonder abo.....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn eigen t mobile kaart, maar zonder abo..
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ja, dat is leuk, je eigen simkaart (abo of prepaid moet niet uitmaken)... Maar je zult moeten activeren met een simkaart van de provider die de simlock op het toestel heeft gezet. Zie het begin van dit topic over uitleg hoe je daar achter kunt komen.
|
|||
|
|||
Ja ik bedoelde dus dat dit de originele simkaart is
|
|
|||
|
|||
En werkt die simkaart ook nog? Als bv je simkaart is geblokkeerd omdat je abo is afgelopen of overgezet naar een andere simkaart dan heb je er niets aan. Er moet wel een werkende simkaart in. In dat geval dus een andere simkaart van dezelfde provider (je zou een losse prepaid simkaart van een paar euro kunnen proberen).
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS Gekocht, kan ik hem terugbrengen? | Azamato | Orange | 4 | 27-07-12 22:32 |
Iphone 3GS gekocht update fout | MDsvs46 | iPhone algemeen | 28 | 22-08-11 13:41 |
Iphone 4 2 problemen en gekocht in Belgie | ZoepC | Koopinformatie België | 2 | 30-01-11 10:33 |
iphone 3gs 2dehands gekocht, garantieprobleem?! | baptiste___ | Koopinformatie Nederland | 4 | 22-08-10 21:32 |
|
|