Iphone 5 wil vaak niet bellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Iphone 5 hij is 3 maanden oud. Ik moet steeds of heel vaak, eerst mijn Iphone opnieuw opstarten, anders wil hij niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Iphone 5 wil vaak niet bellen
Ik heb een Iphone 5 hij is 3 maanden oud. Ik moet steeds of heel vaak, eerst mijn Iphone opnieuw opstarten, anders wil hij niet opbellen. Heeft iemand hier vaker van gehoord. Ik vind het verschrikkelijk wat kan ik er aan doen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je hem in een winkel gekocht, zo ja... ga terug!
|
Labels |
bellen, gaat niet over, opbel probleem, storing |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 geen geluid bij bellen en vaak 'geen service' en 'zoeken...' | DieterVL | iPhone algemeen | 4 | 09-05-12 12:37 |
Heel vaak geen geluid met bellen of gebeld worden | nxw | iPhone algemeen | 6 | 20-03-12 18:19 |
Iphone 4 wil niet meer bellen in ander land.. | gregstjeee | iPhone algemeen | 4 | 11-08-11 12:17 |
Tijdens bellen gaat iPhone vaak op mute en scherm uit | rob_s | iPhone algemeen | 4 | 02-02-08 14:03 |
Iphone onbenul wil weer bellen | Jeroen.vd.Zee | Unlock [archief] | 21 | 22-12-07 03:52 |
|
|