iPhone: ophalen e-mail lukt niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan momenteel mijn e-mails van exchange account niet meer ophalen. Telkens verschijnt de melding ''E-mail ophalen mislukt. De verbinding met de server is mislukt' ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone: ophalen e-mail lukt niet meer
Ik kan momenteel mijn e-mails van exchange account niet meer ophalen. Telkens verschijnt de melding ''E-mail ophalen mislukt. De verbinding met de server is mislukt' bij IT ondersteuning van het bedrijf waar ik werk, raden ze me aan om een software-update te doen. Wanneer ik dit probeer krijg ik de melding 'Zoeken naar updates mislukt. Fout tijdens het zoeken naar een software-update'.
Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? grtjs |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je het al eens verwijderd en opnieuw ingesteld via Instellingen >Mail, Contacten, Agenda>.?
|
|
|||
|
|||
Ja, het verwijderen en opnieuw instellen ging zonder problemen, maar het ophalen van de mails niet...
|
|
||||
|
||||
Heb je wel een internet verbinding? Eventueel een harde reset proberen en het herstellen van je netwerk instellingen.
|
|||
|
|||
Internet verbinding is ok. Na harde reset geen verbetering...
Maar toch bedankt voor de suggestie! |
|
||||
|
||||
Probeer je een ota update of via itunes.
Met welke versie van exchange verbind je. En wanneer je het account opnieuw aanmaak gaat de account controle dan goed? |
|
|||
|
|||
Betreft dit een Gmail account?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
TomTom: Verkeersinfo ophalen lukt niet | gramme | iPhone Navigatie | 3 | 03-05-11 19:45 |
Email ophalen lukt niet :-( | sylvanava | iPhone algemeen | 13 | 08-11-10 13:54 |
niet automatisch ophalen mail bij openen mail-app | blaugrana | iPhone Apps | 4 | 26-11-09 17:06 |
gmx mail ophalen gaat niet meer | bunqueejump | iPhone algemeen | 1 | 27-03-09 10:10 |
POP ophalen Planet lukt niet | tijnie1978 | iPhone algemeen | 4 | 25-05-08 01:18 |
|
|