Email account verwijderen met behoud contacten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, ik heb op mijn iphone 4 2x Exchange accounts 1 gmailaccount en 1 webmail account. Nu wil ik graag de 2 Exchange accounts verwijderen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Email account verwijderen met behoud contacten
Goedemiddag, ik heb op mijn iphone 4 2x Exchange accounts 1 gmailaccount en 1 webmail account. Nu wil ik graag de 2 Exchange accounts verwijderen. Als ik dit doe ben ik alle contacten kwijt en moet ik middels iCloud een backup terug zetten. Hoe kan ik deze account verwijderen zonder verlies van contacten? Help aub
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
HELP
Wie weet het antwoord op deze vraag ???
Ik heb nog geen posts gezien. Ik worstel met hetzelfde probleem. WIE ??? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hotmail account verwijderen zonder verlies contacten | lady1968 | iPhone algemeen | 4 | 16-10-12 02:15 |
email account verwijderen | mark28179 | iPhone algemeen | 0 | 13-10-12 23:26 |
contacten kwijt na email account verwijdering | scoop1 | iPhone algemeen | 0 | 13-03-12 22:18 |
iPhone: Jailbreak verwijderen met behoud van 4.3.3. | Rodajo | Jailbreak | 32 | 01-12-11 16:40 |
Windows: Nieuw account itunes met behoud van apps | vuurvreter | iTunes | 3 | 29-11-10 10:02 |
|
|