Reparatie iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) als je me 20.60 euro geeft voor de trein. opzich heb ik het er wel voor over maar dan wil ik wel zeker weten dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
als je me 20.60 euro geeft voor de trein. opzich heb ik het er wel voor over maar dan wil ik wel zeker weten dat het goed komt snappie
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 april 2013 om 20:41 ---------- ik heb al zoooo vaak gebeld maarja, zij gaan er altijd vanuit dat alles bij apple is goed gegaan en dan kan het dus alleen maar zijn dat ik het heb gedaan. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
haha dat was een grapje joh. span je wel dat voor mij (15 jarige scholier) 20.60 euro best veel geld is?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik heb er geen 20 euro over om een fout die apple heeft gemaakt. maarja misschien is daar een discussie over voeren een beetje nutteloos..
heeft iemand anders nog suggesties wat ik kan doen? |
|
||||
|
||||
Gewoon onderstaand verhaal dat je zelf vermeldde uit laten zoeken door Apple. Probeer het eerst gewoon per telefoon en als dat niet lukt, tja.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
dankje voor je advies, ga t misschien wel een doen
maar heb een keer gebeld en dat het serienummer opgegeven dat zij in de hardware hadden gevonden toen kwamen ze op een Aziatisch model die 1 maart 2013 was ingeleverd.... |
|
||||
|
||||
Als je naar Apple store Amsterdam gaat neem mischien ook best bewijs van aankoop mee zodat je kan aantonen dat je het via Apple Store zelf hebt gekocht of winkel en niet in een "Chinese namaakhandel".
Dan rest je alleen nog die mannen te overtuigen dat je er zelf niets mee gedaan hebt. En klaar is kees. |
|
|||
|
|||
Heb je je aankoop bon nog?
En is het toestel door Apple zelf opgehaald? Volgens mij staat de store namelijk los van de online winkel waar je toestel nu is. Dus je kan wel in de store gaan praten máar zei hebben het toestel niet dacht ik. |
|
|||
|
|||
toestel is door ups opgehaalt in opdracht van apple
ik heb het toetsel nu bij mij thuis. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Check eens voor jezelf wat de serienummer is op het toestel? Kijk dan ook is naar het doosje en micro-sim houder. Komen ze overeen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
heb ik gedaan, na een paar mailtjes met de supervisor vind hij het ook en raar verhaal. dus na komt er een "intern onderzoek" dat een week in beslag gaat nemen. dus ben benieuwd wat daar uit komt.
|
|
|||
|
|||
wat is je mankement aan je toestel dan ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Inmiddels al meer te weten gekomen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Reparatie iPhone 4 | tiezel | iPhone algemeen | 11 | 06-12-12 21:15 |
Iphone reparatie | YvesT | iPhone algemeen | 5 | 08-03-12 12:26 |
Iphone 2G reparatie? | piet-t | iPhone algemeen | 3 | 09-11-11 01:14 |
Iphone reparatie | Thomas789 | iPhone algemeen | 3 | 21-02-11 16:58 |
iPhone 4 reparatie | Mr_recci | iPhone algemeen | 3 | 26-08-10 13:55 |
|
|