Reparatie iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Apple stuurde mailtje dat na een intern onderzoek er achter zijn gekomen dat de fout in de fabriek is gemaakt! Dus ik krijg een nieuwe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple stuurde mailtje dat na een intern onderzoek er achter zijn gekomen dat de fout in de fabriek is gemaakt! Dus ik krijg een nieuwe iphone omdat ie niet te repareren valt, zeggen ze. Is het nog realistisch om een iphone 4s of 5 te vragen? Want ik heb wel (onnodig) 25 dagen zonder (werkende) iphone gezeten. En nu het achteraf toch blijkt dat het Apple's fout is...
Wat denken jullie? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Je kan proberen wie weet ...
Maar daar vrees ik voor dat ze dat gaan doen. |
|
|||
|
|||
Wil jij altijd het onderste uit de kan? Je zal van Apple een nieuwe iPhone 4 krijgen (denk ik).
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Beide zou kunnen maar wel met bijbetaling al kan je misschien iets coulance verwachten maar jouw 4 is ook geen nieuw toestel meer.
Hoe oud was jouw 4? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus jij bedoel dat ik het verschil tussen een 4 en 5 betaal en dat ze me dan een 5 geven? |
|
|||
|
|||
Idd maar geen idee of ze dat doen maar je kan het vragen al ligt dat met de 4s meer voor de hand denk ik?!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Reparatie iPhone 4 | tiezel | iPhone algemeen | 11 | 06-12-12 21:15 |
Iphone reparatie | YvesT | iPhone algemeen | 5 | 08-03-12 12:26 |
Iphone 2G reparatie? | piet-t | iPhone algemeen | 3 | 09-11-11 01:14 |
Iphone reparatie | Thomas789 | iPhone algemeen | 3 | 21-02-11 16:58 |
iPhone 4 reparatie | Mr_recci | iPhone algemeen | 3 | 26-08-10 13:55 |
|
|