Mail opent niet, crasht direct discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij het aan klinken van de mail app sluit deze direct weer of opent zelfs helemaal niet. Kan in instellingen ook niet in de mailconfiguratie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mail opent niet, crasht direct
Bij het aan klinken van de mail app sluit deze direct weer of opent zelfs helemaal niet.
Kan in instellingen ook niet in de mailconfiguratie komen. Ook hier sluit het direct instelingen af IPhone4s - 6.1.2 jailbreak Zijn er meer mensen met dit euvel. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik denk niet dat er veel mensen zijn met dit euvel. Voer eens een harde reset uit. Als het dan nog niet werkt dan kijk in de Diagnostics wat het probleem is. Het is nooit uitgesloten dat er een jailbreak tweak in de weg zit.
|
|
|||
|
|||
Oke. Bedankt. Harde reset geeft geen uitkomst. In diagnostics een crash in thread 6: dispatch queue. Geen idee wat te doen nu. Afwachten tot het over is. Toch bedankt
|
|
|||
|
|||
Je kan ook eens nakijken welke tweaks mogelijk een invloed hebben op de Mail functie en deze dan tijdelijk uitzetten in SBSettings (als die tweak MobileSubstrate gebruikt). Of zulke tweaks verwijderen.
In ieder geval, de standaard Mail app crasht niet vanzelf. |
|
||||
|
||||
Welke tweaks heb je allemaal? Met name die van invloed zijn op email?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zou weten welke tweak mijn mail zouden kunnen verstoren. Folder enhancer, action menu, barrel, badge customizr, speed itensefier, nc colors, nc settings, weekillbackground pro, fake operator, clockhide. Verder heb ik lag en stilstand bij scrollen. Alsof mijn iphone ovral wat meer moeie mee heeft. Laatse update wat ik me kan heugen is folderenhancer. Heb het al verwijderd gehad. Maar probleem blijft. De tweaks en dergelijk die ik genoemd heb, staan er al tijden op en download eigelijk niet vaak iets nieuws. Ben bang dat het een ios herstel word mt opnieuw jailbreaken. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zo, klaar alweer. Reservekopie terug gezet. Alles weer in orde incl. JB. Dus daar is een reservekopie goed voor. Iedereen bedankt voor hulpben sugesties
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Safari opent niet en mail werkt niet | Mirthe | iPhone Apps | 4 | 06-08-12 04:33 |
Mail icoontje opent en sluit direct | clubwear | iPhone algemeen | 1 | 19-06-11 14:30 |
Mail crasht direct na opstart (3GS 32 GB) | Trailjunky | iPhone algemeen | 0 | 10-03-10 09:45 |
Gmail mobile opent mail niet | danielv | iPhone Apps | 3 | 10-02-09 19:55 |
installer opent en sluit direct | BASVANDERHEIDEN | Archief | 4 | 22-07-08 02:32 |
|
|