Geen dataverbinding na overschakeling provider discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren mijn abonnement gewijzigd van Telenet naar Mobistar en met de nieuwe Mobistar simkaart heb ik geen dataverbinding met m'n iPhone 5 terwijl instellingen juist ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen dataverbinding na overschakeling provider
Gisteren mijn abonnement gewijzigd van Telenet naar Mobistar en met de nieuwe Mobistar simkaart heb ik geen dataverbinding met m'n iPhone 5 terwijl instellingen juist staan. Telefoon geeft ook gewoon aan waar er 3G en E verbinding is maar hij maakt gewoon geen connectie
Reeds 3x naar de klantendienst gebeld, alle mogelijke instellingen geprobeerd voor Mobiele data + een andere nieuwe mobistar simkaart gaan halen. Ondertussen 2x langsgeweest in een mobistar center, daar werd het laatst aangeraden volledig te resetten. Iphone is ondertussen opnieuw ingesteld en...niks! Als dat niet hielp dachten ze dat het probleem bij het toestel zou zitten. Maar, daarstraks een testje gedaan met de simkaart van iemand anders (ook Mobistar) in mijn iphone en dan werkt alles wel! Dus ik veronderstel niet dat m'n iPhone stuk kan zijn? Mijn verstand is er te klein voor...iemand enig idee wat dit kan zijn? Ondertussen heb ik natuurlijk contract getekend voor 6 maanden waar ik waarschijnlijk niet onderuit kan omdat dit gewoon in de winkel is afgesloten én zit ik met een dienst die maar half werkt. Bellen en sms'en kan wel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Leg uw verhaal opnieuw uit met de sim kaart van de andere gebruiker aan Mobistar
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen dataverbinding via 3G op mijn iPhone 4S | wildwin | iPhone algemeen | 3 | 18-07-12 09:13 |
Geen automatische overschakeling van Wi-Fi naar 3G | makkevis | Wi-Fi | 1 | 03-05-12 16:49 |
Overschakeling Wi-Fi naar 3G | EEEE | Wi-Fi | 2 | 18-12-11 20:36 |
Geen dataverbinding T-Mobile | alexvandersluijs | Odido (T-Mobile) | 0 | 24-08-10 16:18 |
geen Wi-Fi ,geen verbindin met provider ,.. | wmaxim | Wi-Fi | 9 | 18-08-08 12:53 |
|
|