Mobiele data inschakelen lukt niet zonder heropstart iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb als sinds de aankoop een lastig probleem met mijn iPhone. Ik schakel de mobiele data uit als ik niet op internet hoef te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mobiele data inschakelen lukt niet zonder heropstart iPhone
Ik heb als sinds de aankoop een lastig probleem met mijn iPhone. Ik schakel de mobiele data uit als ik niet op internet hoef te gaan (bijvoorbeeld op het werk of 's nachts). Als ik het dan terug wil inschakelen, dan lukt het niet meer. De schuifbalk staat op blauw, maar ik krijg bovenaan geen '3G' symbool of de 'E'. Als ik dan op internet wil, moet ik de iPhone terug heropstarten... WTF? Kan iemand mij helpen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Data alleen via mobiele data en niet via Wi-Fi | Micht | iPhone algemeen | 2 | 29-09-12 22:21 |
mobiele internet instellen lukt niet | mariettev | iPhone algemeen | 4 | 04-09-12 17:16 |
Windows: Itunes match gebruiken zonder mobiele data | EssieB1972 | iTunes | 4 | 01-06-12 01:20 |
Firmware type achterhalen zonder inschakelen iphone. | fection | iPhone algemeen | 2 | 16-10-10 00:50 |
iphone 2g en tele2 mobiele instellingen lukt niet | imdevoer | Overige providers Nederland | 0 | 02-12-09 20:27 |
|
|