iPhone 4 verouderd, gevolg...? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door timosha Alle applicaties die nu op iOS 6.1.3 draaien werken ook op iOS 7 (Beta 6). Of de iPhone 4 volgend ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
iOS 8 is de laatste software update voor de iPhone 4S. Voor de iPhone 4 is dat de iOS 7. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Eindelijk eens een deskundoloog die alle twijfel uit de weg ruimt. Waarvan akte. Hartelijk bedankt.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zoals ik al zei is het nog niet voor direct dus de kans da ik voor een recenter model kies is er wel. En eens je wat meer betaald hoef je niet direct te veranderen omdat je toestel ouder wordt.
Nog een vraag: De prijs van de 5 16gb is zeg jij 500? Dit is dan een tweedehandstoestel? Alvast bedankt voor de info |
|
|||
|
|||
Mijn iphone 4 kan mij part nog vijf jaar meegaan sms sen bellen internetten agenda etc zullen wel blijven werken op eender welke ios versie .ik gebruik deze telefoon hoofdzakelijk voor bellen en sms sen.
|
|
|||
|
|||
Ik heb sinds vandaag een 4S en wat een verademing tegenover de 4. In alle opzichten veel beter. Camera is zowel in foto als video zoveel verbeterd.
En dat hier een dualcore processor in zit is te merken. Ik kan zoveel zware apps tegelijk laten aan staan zonder ook maar enige vertraging te merken. En zelfs de batterijduur is veel beter. Ik zou niet meer terug willen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App niet meer te downloaden op verouderd apperaat | Peedjee | iPhone Apps | 1 | 07-08-12 10:08 |
Bibliotheek Bijwerken gevolg: groot deel foto's KWIJT! | ovide_nl | Muziek, foto & video | 0 | 19-08-10 12:26 |
iPhone: kleine bug of gevolg jailbreak? | Celf | Jailbreak | 8 | 19-10-09 11:13 |
Iphone en geluidsysteem: gevolg iphone dood | Engeman | Unlock [archief] | 8 | 25-03-08 13:48 |
|
|