Kleine problemen met ios7 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door SLiphone Vanochtend IOS7 op mijn iphone gezet. Ging prima, snel en pijnloos. Tot ik vanuit mijn standaard emailaccount (planet van KPN) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Vervolgens je iphone weer opnieuw installeren en daarna je reservekopie terug te zetten. Ik ga het nu testen, ben benieuwd. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Icloud heeft constant melding dat ik nieuwe voorwaarden moet lezen maar als ik dat wil doen zegt hij constant kan server niet bereiken blijkbaar toch nog kwaaltjes op hun server?
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hallo mensen
Ik heb ook problemen met iOS 7 Batterij loopt sneller leeg De achtergrond afbeelding is te uitgezoomd |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Een van de beste functies van iOS 7 is de mogelijkheid voor apps om zichzelf op de achtergrond te updaten, dus zonder dat je de applicatie actief hebt open staan. Zo kan Evernote bijvoorbeeld notities synchroniseren met andere apparaten en haalt Pocket alvast zijn artikelen op zodat je ze daarna offline kan lezen. Je moet apps toestemming geven op de achtergrond te downloaden, maar houd er rekening mee dat ze je batterijgebruik kunnen beïnvloeden. Als je daar een halt toe wilt roepen, kan dat.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mss komt er nog een update Maar ik heb wel gemerkt dat mijn Wi-Fi beter is geworden met ios7 |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
https://itunes.apple.com/nl/app/fast...692407856?mt=8 |
|
|||
|
|||
Citaat:
Geen oplossing gevonden tot hiertoe , wel behoorlijk ergerlijk !! Iemand ? |
|
|||
|
|||
Kleine miserie: geschiedenis wordt opgeslaan als je surft in privé modus...
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 september 2013 om 00:40 ---------- Hier is 3G nog uit te zetten onder ios7 op een 5 |
|
|||
|
|||
Citaat:
De 3G staat constant aan Batterij gaat daarom mss minder lang mee |
|
|||
|
|||
Als ik via het bedieningspaneel bluetooth aanzet, zie ik niet het bluetooth symbool in de bovenste balk. Als ik het via de instellingen app aanzet wel.
|
|
||||
|
||||
Instellingen : update 1 blijft staan na upgrade ios7
Iemand een idee hoe ik deze weg krijg?
|
||||
|
||||
Citaat:
Toetsenbordvertraging in iOS 7: zo los je het op - iPhoneclub.nl
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Op mijn iPhone 5 en iPad 4 zie ik het symbool wel (na aanzetten via Control Center).
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Heb je problemen met het terug zetten, van je backup na ios7 install pm me.. | valencio | iPhone algemeen | 1 | 11-09-13 22:22 |
paar kleine problemen | bramvds | iPhone algemeen | 2 | 10-11-10 16:04 |
Kleine onverklaarbare problemen | WouterT | iPhone algemeen | 1 | 18-04-10 22:04 |
Windows: 2 kleine itunes 8 problemen... | M1ch3l | iTunes | 3 | 14-09-08 01:42 |
|
|