Kleine problemen met ios7 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Autoradio herkent iPhone 5 niet meer als ipod met IOS 7....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Autoradio herkent iPhone 5 niet meer als ipod met IOS 7.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
facebook
Kan in na de update facebook niet meer openen staat wel bij de apps maar met een blauw puntje,als ik op de app druk gebeurd er niets.
wie kan me helpen.? |
|
|||
|
|||
Gewoon opnieuw abonneren werkte bij mij.. Bij ios 7 heb ik gemerkt dat er wel meer dingen opnieuw gedaan moeten worden, zoals permissies en stuff
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heb ik ook op Ipad2. Heel hinderlijk.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb de ios 7.0.2 update via iTunes als nieuw geinstalleerd dus niet ios 6.1.3 ge update naar ios 7 en krijg af en toe nog bugs op mijn iphone 4 iemand raad mee ?
http://static.afbeeldinguploaden.nl/...322/esbX8g.png http://static.afbeeldinguploaden.nl/1309/46323/OPfI.png |
|
|||
|
|||
Standaardvraag: heb je een backup teruggezet met jailbreak restanten?
|
|
|||
|
|||
is Als nieuwe iphone geconfigureerd en heb nooit een jailbreak gehad .
|
|
|||
|
|||
Dan voer een harde reset uit en kijk of het probleem nog aanwezig is.
|
|
|||
|
|||
heb ik reeds geprobeerd en krijg nog steeds van die ingedrukte apps en soms wel instellingen zonder tekst etc
|
|
|||
|
|||
Het zijn blijkbaar "GUI Glitches". Ik ben ze echter nog nooit tegengekomen op een iPhone 4 met iOS 7.x.x.
Misschien nog eens herstellen met iTunes 11.1 en voorlopig gen backup terugzetten. Als alles weer in orde is kan je proberen om een backup terug te zetten. |
|
|||
|
|||
Nadat ik mijn 5 o.t.a heb geüpdatet naar 7.0.2 blijft er een 1 staan in mijn settings icoon, ik kom er maar niet vanaf..
|
|
|||
|
|||
Ik heb een probleem met de agenda.
Wanneer ik veel tekst ga invoeren, verdwijnt mijn cursor uit het beeld met typen. De getypte tekst komt wel in de agenda, maar op den duur zie ik niet meer wat ik aan het typen ben, dan moet ik het tekst vak handmatig omhoog verplaatsen. Op de foto zie je dat de cursor al voor een gedeelte is verdwenen.
|
|||
|
|||
Mijn POP3-mail wordt niet meer ge-fetched na de update (moet nu dus handmatig). Hebben anderen hier ook last van?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Heb je problemen met het terug zetten, van je backup na ios7 install pm me.. | valencio | iPhone algemeen | 1 | 11-09-13 22:22 |
paar kleine problemen | bramvds | iPhone algemeen | 2 | 10-11-10 16:04 |
Kleine onverklaarbare problemen | WouterT | iPhone algemeen | 1 | 18-04-10 22:04 |
Windows: 2 kleine itunes 8 problemen... | M1ch3l | iTunes | 3 | 14-09-08 01:42 |
|
|