iOS7: enkel positieve gebruikers ervaringen!!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ergoboy Werkt prima op onze iphone 4,s iphone 5 iphone 4s , ipad 2 en ipad minni Alleen vraag me ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Swipe eens op en zoek in search veld, kom je de contacten app dan tegen? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Geen positieve gebruikers ervaringen?
|
||||
|
||||
Heb hier een iPad 2 en ik moet zeggen dat het prima werkt...en dat had ik eigenlijk niet verwacht. Heb geen problemen met lag of zo, ook niet bij het gebruik van het toetsenbord. Ik heb zelfs geen batterij problemen, en dat voor een iPad van 2 jaar oud. Kijk nog iedere avond naar mijn mini series.
|
|
||||
|
||||
en ?, geen positieve gebruikers ervaringen ?
|
|
|||
|
|||
Alles loopt goed. Zelfs accu gaat veeeeel langer mee. Alleen met backup van iTunes een probleempje, maar die heb ik gesteld in een ander topic.
|
|
||||
|
||||
Tot nu gaat alles goed, was even wennen aan de nieuwe layout, maar bevalt beter als de oude .....geen min punten tot nu toe .
|
|
|||
|
|||
iPhone 4 en iOS 7.0.2:
Ik had even een wat vreemd shuffelende Muziek-app. Maar na opnieuw syncen van de muziek is dat over. Het draait verder soepel, ik vind het best mooi, control-centers zijn handig. Een hele enkele keer snap ik iets niet, maar dat went snel. |
|
||||
|
||||
gelukkig nog steeds positief over de IOS 7.xxx en hoger .
zeker op de 5S werkt alles prima en lekker vlot ........ |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen Weer app meer in iOS7 ! | Williamszn | iPhone algemeen | 2 | 19-09-13 16:52 |
IOS7 Iphone 4s geen luidspreker | xziller | iPhone algemeen | 1 | 12-09-13 11:20 |
|
|