iPhone 5s ervaringen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door timosha Zijn die 3000 apps die je ooit gekocht hebt allemaal al verschenen in "Aankopen"? Ik zit tot het einde nu. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Update; boel alweer omzeep. Mss het aan mijn Wi-Fi ligt? Vind het dan wel raar dat ik dan wel kan surfen en imessage/whatsapp zonder probleem kan gebruiken. Ik heb eens Wi-Fi uitgelegd en de phone eens herstart en op 3G mijn apps beginne downloaden enzo en geen enkel probleem voor de moment, op Wi-Fi lukt het dus niet, hhhmmm. Het lijkt er ook op als de Wi-Fi afstaat en ik via 3G download de appstore niet vast loopt. Ik heb dan terug Wi-Fi aangezet en dan opeens weer omzeep; het ligt blijkbaar aan mijne Wi-Fi (ik ga morgen eens bij iemand anders eens het op Wi-Fi testen, dan ga ik het 100% zeker weten of het aan mijne Wi-Fi ligt). Nochthans zeer raar want ik heb niks gedaan aan die Wi-Fi, die is nog steeds hetzelfde. Mijn pa heeft een iPad 4 (wel zijn eigen account) en die heeft geen problemen met de appstore, zit op dezelfde Wi-Fi aan mij. Het word hier bizarder mee de minuut, snap er werkelijk geen jota meer van. Het ligt alvast deels aan de Wi-Fi maar aan de andere kant dus ook weer niet, manman. Update: ondertussen eens via nen telenet homespot gedaan en daar geen vastloper. Het ligt dus aan mijn Wi-Fi thuis (al snap ik dan niet waarom mijn pa dat probleem nie heeft mee zijne iPad). Laatst gewijzigd door apotheosis; 16-12-13 om 01:47. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ja dat is wel probleem, heb nu vingerafdruk probleen, heb nu gereviseerde toestel naar mij opgestuurd. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bne bezig nu met update voor de router, als dat niet helpt dan wis ik ik mijn router, begin ik eens opnieuw.
Heb ook al gelezen de S4 van samsung problemen had met de dir 655 Update gedaan ondertussen; en het lutk alweer niet om de apps te downloade, snap er werkelijk niks meer van nu en ola de appstore loopt weer vast,kakboel zeg. Surfen enzo is geen probleem. Is als open netwerk nu waar iedereen op kan, surfen en mails en whatsapp geen probleem maar apps downloaden nog steeds een probleem manman, ik word hier zot. Waarom kan ik op een andere Wi-Fi wel downloaden in de appstore en loopt deze niet vast? Gvdm zeg, subiet de lijst op, koop wel een ander toestel dan. Enige ik nu kan doen is de volledige boel eens resetten en herinstellen. Het rare is dus ook mijn pa mee zijne iPad 4 wel op Wi-Fi kan en dat ik met mijn mbp wel apps kan downloaden in itunes en macstore enz.... Laatst gewijzigd door apotheosis; 16-12-13 om 13:56. |
|
|||
|
|||
Ondertussen de router enzo volledig gereset zodatk paswoord enzo opnieuw moet ingeven, ook dat heeft niet geholpen.
Mijn broer heeft net een nieuwe htc weeste halen; em ga straks eens in de store daar iets proberen downloaden, alst bij hem wel gaat weetk genoeg, iPhone vliegt hier buiten, ben het kotsbeu, niks helpt, heb al praktisch alles gedaan wat ik maar kan doen. Op een andere zijne Wi-Fi gaat het wel, op de iPad ook (pa heeft wel zelf een account). Tis alleen op alle iPhones ik het voor heb bij me thuis. Met dank ook aan ios7 aangezien ik het niet voorhad met ios 6. Voor mijne maat mee z'n 4S de update deed kon die nog perfect alles doen, dan ios7 geinstalleerd en twas beetje nadien al prijs, vastlopen die appstore. Dit is ondertussen al mee 3 toestellen het geval, de Wi-Fi heeft er blijkbaar iets mee te maken al blijfk erbij het nog iets anders moet zijn. Lees net van ene hetzelfde probleem als mij en die heeft een nieuwe router gekocht (met 5GZ bij) en het blijft niet hangen bij hem, zijn appstore probleem is opgelost. ja zeg, leuk, Apple doet een ios7 en ne mens zou nieuwe router moeten gaan kopen. manman. Laatst gewijzigd door apotheosis; 16-12-13 om 17:01. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
dir 655
Altijd al perfect gewerkt op alle ios versies behalve nu op de ios7 met de iPhones. Ik zal denk ik deze week een nieuwe router kopen in de hoop dat dat het probleem oplost. Het verklaart dan nog altijd niet waarom mijn ouwe mee ios7 op z'n iPad geen probleem heeft met zijne appstore en ik wel. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Echt triest wel ze; alleen de appstore die een probleem heeft en daarvoor ga ik 220 euro voor 2 nieuwe routers moeten uitgeven,ppfff. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Er zijn minimaal 2 versies van die DIR-655, die ieder weer verschillende revisies hebben gehad. En al die modellen hebben weer diverse firmware updates gehad.
Dat zijn nogal wat parameters die invloed kunnen hebben...
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ga vandaag of morgen eens bij ne maat gaan en daar op zijne Wi-Fi eens hetzelfde doen, als bij die persoon mijn appstore niet vast loopt dan weetk genoeg; de kans is dan zeer groot ik (helaas) mijn routers moet veranderen,ppff. Apple steekt toch wat uit ze zeg, diene ios7 heeft al voor meer miserie gebracht dan fun. Als een nieuwe router ook hier nie helpt dan koop ik mij een ander toestel. Mijn broer vandaag een htc 300 gekocht en die heeft geen enkel probleem mee, heeft ook in de store al wat stuff gedownload, geen enkel probleem. Ik vond het al raar ze; ik had dat appstore probleem ook bij mijn 5C toen, ik verkocht die en die persoon zegde mij deze week em geen probleem heeft. Apple ga mij hier weer voor zoiets stoms op kosten jagen, gvdm zeg. |
|
|||
|
|||
Nieuwe router: snelheid download fors hoger met deze maar de appstore= miserie.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En als het dan blijkt dat met je nieuwe iTunes account je wél perfect kan downloaden dan bel je naar Apple en doe je je verhaal. Je zal dan doorverbonden worden met een senior advisor die een case zal opmaken. En dan zal je op die manier verdergeholpen worden. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nu nog de router testen op een ander netwerk...
En je hebt zowat alle mogelijke opties overlopen...
|
|||
|
|||
TP-link ac1750
Heb ondertussen eens de instellingen enzo veranderd.... nikske helpte. Heb ondertussen eens een nieuwe account aangemaakt in itunes, ik ga met deze eens inloggen nu op mijn iPhone, ik ben benieuwd of ik hetzelfde ga voor hebben. Heb phone wel volledig gewist terug, int begin kant zijn het wel gaat maar tis maar nadien..... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nu eens volledig iPhone herstelt; nieuw account eens ingevult; nu ist paar uur wachten. Nadien log ik eens in met oud account. Ben benieuwd. |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaringen iPhone 4 i.c.m. Kpn Hi | Tjeerds | KPN | 7 | 06-11-13 07:41 |
Ervaringen iPhone 5s | Emper | iPhone algemeen | 8 | 22-09-13 14:51 |
Ervaringen iOS7 iphone 4 | Ruben1996 | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 16-09-13 10:16 |
Ervaringen iPhone 5 | Juan kamperlekuuk | iPhone algemeen | 14 | 18-10-12 17:16 |
Iphone 4, ervaringen! | passievrucht | iPhone algemeen | 5 | 25-10-10 16:29 |
|
|