iPhone 5s ervaringen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Frederik; ik was dat mss vergete zegge nog: via 3G apps downloaden heeft geen problemen....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Frederik; ik was dat mss vergete zegge nog: via 3G apps downloaden heeft geen problemen.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ga volgende week of mss deze week nog eens bij iemand thuis de boel testen op Wi-Fi. Heb nog geen zin gehad om te bellen,ppfff. Zal volgende week zijn. Update: zit zelf op homespot nu: hetzelfde lolleke voor. Gaat ook niet, cirkeltje blijft draaien, subiet loopt dan ook de store vast. Aan mijne iPhone ligt het nie, ben ik 200% zeker van. Volgende week eens mijn werk van maken. Laatst gewijzigd door apotheosis; 20-12-13 om 18:41. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Moest ik dat voorhebben zou ik het ook eerst op fora vragen maar moestk het uit mezelf doen zou ik meteen een volledige herstel doen, helpt dat niet dan vrees ik je de phone zal moete binne steke maar het is nog te vroeg daarvoor.
Wacht eerst nog effe op andere reacties, ik zou niet willen ik u iets laat doen die mss niet nodig is. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ja, klopt. Alleen hoef je dat niet te betalen. Is gewoon een factuur welke bij jouw nieuwe iphone hoort. De oude factuur kan je "weggooien" want die iphone heb je (straks) niet meer. Ik ben echt blij dat ik het gedaan heb, erg tevreden nu met mijn nieuwe telefoon. Suc6 en lees graag hoe jouw nieuwe bevalt. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik vrees ik fout zat; ik weet niet hoe ik dat kan nagaan maar ik denk dat 3000 apps die ik heb nog veel te weinig zijn, het zijn er nog veel meer die ik heb. Ben zo iemand die graag appzapp pro gebruik, iedere dag download ik de apps die gratis te downloaden zijn voor x tal uren of dagen . Daardoor kom ik aan al die apps. Ik heb nog niet gebelt naar Apple, gewoon geen zin in, ppfff. Moet echt in een goeie dag zijn, dan bel ik wel eens. Ik heb het wel getest via ne andere homespot en de boel liep ook vast. Het probleem ligt dus vooral aan dienen Wi-Fi in combinatie met ios7. Weet je dat ik niet eens in de appstore moet gaan eer de boel vastloopt? Via 3G kan ik zoveel apps downloaden wat ik wil, loopt nooit vast. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Alhoewel, ik wed nog altijd op een DNS probleem. |
|
|||
|
|||
Ik heb DNS veranderd naar 8.8.8.8 vorige week, haalde niks uit.
|
|
|||
|
|||
Na een korte uitstap naar Android weer snel terug naar het vertrouwde. Maandag een 5S aangeschaft. Wat een heerlijk toestel, vorige was een 4S (nu in bezit van vrouwtje) en dit is weer een beste sprong voorwaards. Als je het niet meer hebt weet je pas weer wat je mist. Ben weer helemaal happy
|
|
||||
|
||||
Ik heb een gele gloed over mijn scherm. heb ook topic ervoor aangemaakt.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Op welke manier hebben jullie getest of het ratelen echt van de vergrendelknop afkomstig kwam?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 10 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 10 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaringen iPhone 4 i.c.m. Kpn Hi | Tjeerds | KPN | 7 | 06-11-13 07:41 |
Ervaringen iPhone 5s | Emper | iPhone algemeen | 8 | 22-09-13 14:51 |
Ervaringen iOS7 iphone 4 | Ruben1996 | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 16-09-13 10:16 |
Ervaringen iPhone 5 | Juan kamperlekuuk | iPhone algemeen | 14 | 18-10-12 17:16 |
Iphone 4, ervaringen! | passievrucht | iPhone algemeen | 5 | 25-10-10 16:29 |
|
|