iPhone 5s ervaringen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis INu ben ik nog verder van huis, ik heb ergens een bug in mijn account ofzo dan zitte ofzo aangezien ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe download ik alles dan? Je zegt download alle aankopen in itunes maar waar/hoe dan? Zit hier te zoeken maar heb geen idee...... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ik heb meer dan 3000 apps, onbegonnen werk. Laatst gewijzigd door apotheosis; 14-12-13 om 21:00. |
|
||||
|
||||
@apotheosis...
Je problemen doen mij denken aan wat mijn cozijn ook heeft ondervonden... Dezelfde symptomen wat het downloaden betreft...Sommige wel...andere springen naar grijs na de download... Ik heb uren met hem aan de lijn gehangen om het probleem te fixen...vruchteloos... Spiksplinternieuwe iPhone... Na overleg met apple een nieuwe toegestuurd gekregen en gisteren ontvangen... Alles werkt nu zoals het hoort... Ik blijf het echter vreemd vinden dat de één d'r wel en de andere weer geen last van heeft... Ik bedoel maar...de software is voor iedere user met een identiek toestel toch dezelfde...
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Vraag me wel af hoe ik al die apps kan downloaden als ik maar 32GB heb? . |
|
|||
|
|||
Zeer vreemd probleem inderdaad. Het lijkt dus vooral te maken te hebben met je Apple ID. Ik weet dat het niet ideaal is, maar heb je ook al geprobeerd om een nieuw Apple ID aan te maken en dan controleren of het probleem met de Appstore er nog steeds is?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik weet het bedrag nu niet vanbuiten maar ik weet wel ik al zeer veel geld heb op gedaan aan de app/itunes/mac store en dan heb ik het niet over 500 euro maar over veel meer . |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ga als ik het terug voor heb maandag eens naar Apple bellen, als zij geen oplossing hebben....... Ik zie wel maar het heeft blijkbaar met mijn account te maken en zozls ik al zei denk ik timosha mss wel gelijk zal hebbe ivm wat mijn probleem is. |
|
|||
|
|||
Je moet die 3000 apps niet op de iPhone downloaden. Je moet die met iTunes op de Mac downloaden. Als het App Store Apple ID in iTunes op de Mac werkt is er niets mis met dat Apple ID.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ben nu aant wachten weer tot de boel vast loopt, duurd al beetje langer nu dan anders. |
|
|||
|
|||
Als je eerder aangekochte apps kunt downloaden met iTunes dan is er niets mis met het App Store Apple ID. Daar moet je dus niet verder van wakker liggen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het probleem is: koop ik een andere iPhone ik heb hetzelfde voor,lol. En ik heb dit met andere vorige ios en iPhones nooit voorgehad. Aan de toestelle kan het niet liggen dus het moet aan wat anders liggen maar aan wat? Op de mbp kan ik downloaden wat ik wil, tis op de iPhone 5c en 5S en 4S het een probleem is en een groot probleem waarbij niks helpt. Kga mij hier doodleuk een lg g2 ofzo moge kopen en daar hebk nie veel zin in maar ik ga omdenduur nie anders kunnen. Laatst gewijzigd door apotheosis; 15-12-13 om 12:10. |
|
|||
|
|||
Citaat:
1) Sluit dat ding met originele Lightning kabel aan de originele lader aan; 2) Voer een harde reset uit; 3) Zet Wi-Fi aan; 4) Open de App Store app op de iPhone; 5) Klik in de App Store op "Updates"; 6) Klik nu op "Aankopen"; 7) Laat de App Store app nu de cache vullen met de data van die die 3000 apps; 8) Ga naar de voetbal of naar een kroeg. Naar een kerk mag ook maar laat die iPhone met rust tot hij klaar is. |
|
|||
|
|||
Heb volledige herstel moete doen, geraakte er niet in, nu wel. Ben die aant laten doen nu en wacht nu maar wat nadien dan?
Mijn apps zijn al verschenen in aankopen. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaringen iPhone 4 i.c.m. Kpn Hi | Tjeerds | KPN | 7 | 06-11-13 07:41 |
Ervaringen iPhone 5s | Emper | iPhone algemeen | 8 | 22-09-13 14:51 |
Ervaringen iOS7 iphone 4 | Ruben1996 | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 16-09-13 10:16 |
Ervaringen iPhone 5 | Juan kamperlekuuk | iPhone algemeen | 14 | 18-10-12 17:16 |
Iphone 4, ervaringen! | passievrucht | iPhone algemeen | 5 | 25-10-10 16:29 |
|
|