//

iPhone 5s ervaringen

iPhone 5s ervaringen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Met mijn home knop bij de 5s is er toch iets mis heb ik de indruk! Links onder voel ik hem gelijk aanvoelen en rechts ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #761  
Oud 06-01-14, 09:07
ivanhoeke ivanhoeke is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 364
Standaard

Met mijn home knop bij de 5s is er toch iets mis heb ik de indruk!
Links onder voel ik hem gelijk aanvoelen en rechts boven voel ik hem iets dieper vallen en hoor ik bij de eerste keer dat ik hem gebruik een klik geluidje. Na een min als ik de home knop niet gebruik herhaalt het klik geluidje weer opnieuw rechts boven.

Ik twijfel een beetje om naar Apple te bellen ofzo.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #762  
Oud 10-01-14, 15:48
omehar omehar is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 161
Standaard

Ik ben van iphone 4 naar iphone 5s gegaan, reservekopie gemaakt en overgezet.
Alles werkt ok maar mijn bluetooth in de auto is van zeer slecte kwaliteit. Enorm krakend geluid bij telefoongesprekken, muziek streamen is geen probleem.

Toestel is jailbroken maar dat was mijn iphone 4 ook en daarmee werkte bluetooth naar behoren, goed geluid.
Ik heb niets kunnen vinden hierover op internet, iemand idee waaraan het zou kunnen liggen? Is het bluetooth protocol veranderd ofzo?
  #763  
Oud 11-01-14, 10:54
carpintero carpintero is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Locatie: den haag
Berichten: 17
Standaard speaker geluid 5s

ik heb een 5s en mijn vrouw ook ,nu als ik navigeer is de spraak uit het speakertje onzuiver ,op de 5 was ie zuiver , ik gebruik tomtom en sygic allebij heeft dit een onzuiver geluid op beide toestellen hebben jullie hier ook last van ????
  #764  
Oud 11-01-14, 15:24
ippi ippi is offline
 
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: fsdfsdf
Berichten: 41
Post

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carpintero Bekijk bericht
ik heb een 5s en mijn vrouw ook ,nu als ik navigeer is de spraak uit het speakertje onzuiver ,op de 5 was ie zuiver , ik gebruik tomtom en sygic allebij heeft dit een onzuiver geluid op beide toestellen hebben jullie hier ook last van ????
Kun je het opnemen en uploaden ergens? Als ik met mijn dictafoon iets opneem, en later afspeel.. een soort van "ruis". Maar het afspelen van filmpjes via YouTube heb ik dat "ruis" niet. Geen idee hoe het komt, of waar het vandaan komt.
  #765  
Oud 11-01-14, 20:48
carpintero carpintero is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Locatie: den haag
Berichten: 17
Standaard

opnemen nee ,het is een probleem in de iphone 5s , heb het veel gehoort nu ,op div iphone 5s jes , vind ik slordig aangezien je er veel geld voor moet neer leggen
  #766  
Oud 11-01-14, 21:16
ippi ippi is offline
 
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: fsdfsdf
Berichten: 41
Standaard

Wat bedoel je precies met de spraak is niet zuiver dan?
  #767  
Oud 11-01-14, 22:05
carpintero carpintero is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Locatie: den haag
Berichten: 17
Standaard

De stem is schel ,en lijkt tehard testaan waardoor ie wat vervormd ,de zelfde instellingen als op mijn iphone 5 was dit niet het geval
  #768  
Oud 11-01-14, 23:53
omehar omehar is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 161
Standaard

Is er niet een tool om het bluetooth volume aan te passen ? Cydia?
  #769  
Oud 13-01-14, 15:37
tonyalp1981 tonyalp1981 is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 6
Standaard iphone 5s loei warm tijdens laden

heb de iphone 5s ong een maandje, ben er echt super blij mee..maar de laatste week pff. ik had hem aan de lader en opeens loei warm en viel uit, kreeg m niet meer met de aan en uit knop aan. een uur laten afkoelen ging nog steeds niet aan, geprobeerd met de aan en uitknop en de homebuton ingedrukt te houden ging de iphone wel weer aan..ik dacht yes hij doet weer, en nu valt de iphone hele tijd uit waneer ik hem niet meer gebruik. ik moet hem dus aanzetten na een half uur met de aan en uit knop en de homebutton ingedrukt te houden, betekent dat er iets zwaar mis is, iemand hier ervaring mee? hij is vandaag trouwens opgehaald door ups en word terug gestuurd
  #770  
Oud 14-01-14, 20:05
3tekens 3tekens is offline
• iOS 14.6
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 38
Standaard

Ik heb nu een week of 3 de 5S maar het lijkt alsof mijn iPhone problemen heeft met het opladen of dat hij leeg loopt als hij 100% is opgeladen
Ik heb namelijk zelden dat als ik mijn iPhone van de lader haal dat hij 100% is opgeladen! meestal 99 of 98% en vandaag was het 96%

Meer mensen die hier last van hebben?
  #771  
Oud 14-01-14, 21:32
NLjorn NLjorn is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Twente
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 3tekens Bekijk bericht
Ik heb nu een week of 3 de 5S maar het lijkt alsof mijn iPhone problemen heeft met het opladen of dat hij leeg loopt als hij 100% is opgeladen
Ik heb namelijk zelden dat als ik mijn iPhone van de lader haal dat hij 100% is opgeladen! meestal 99 of 98% en vandaag was het 96%

Meer mensen die hier last van hebben?
Valt meestal wel wat aan te doen, laat je iphone helemaal leeglopen totdat hij uitvalt, laat hem dan helemaal vol (dan nog 1,5 uur) zodat hij echt vol zit, en dan een reset uitvoeren (home+powerknop inhouden tot je de apple logo ziet).
  #772  
Oud 14-01-14, 22:08
3tekens 3tekens is offline
• iOS 14.6
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jorn1996 Bekijk bericht
Valt meestal wel wat aan te doen, laat je iphone helemaal leeglopen totdat hij uitvalt, laat hem dan helemaal vol (dan nog 1,5 uur) zodat hij echt vol zit, en dan een reset uitvoeren (home+powerknop inhouden tot je de apple logo ziet).
Oké, ik zal het binnenkort eens proberen.
  #773  
Oud 14-01-14, 22:22
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 3tekens Bekijk bericht
Ik heb nu een week of 3 de 5S maar het lijkt alsof mijn iPhone problemen heeft met het opladen of dat hij leeg loopt als hij 100% is opgeladen
Ik heb namelijk zelden dat als ik mijn iPhone van de lader haal dat hij 100% is opgeladen! meestal 99 of 98% en vandaag was het 96%

Meer mensen die hier last van hebben?
Ik heb exact hetzelfde probleem Als mijn 5s volledig opgeladen is en ook op 100% staat, haal ik de kabel er uit, vervolgens springt het percentage altijd naar 97%. Enige oplossing wat voor mij helpt is de batterij kalibreren.

Dat doe ik dus nagenoeg elke avond voor ik 'm aan de lader leg.
-aan de lader
-volledig opladen tot 100%
-dan nog minstens een half uur laten doorladen
-je batterij is gekalibreerd.
  #774  
Oud 18-01-14, 09:50
fa405479 fa405479 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 5
Standaard

's Nachts tijdens laden iPhone in vliegtuigmodus zetten. Volgende morgen batterij 100%.
Of wanneer iPhone na een nachtje laden maar 97% op geladen is? eens opnieuw opstarten. Resultaat: 100%.
Life can be so simple
  #775  
Oud 18-01-14, 17:35
Cliffiphone4's schermafbeelding
Cliffiphone4 Cliffiphone4 is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 272
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ivanhoeke Bekijk bericht
Met mijn home knop bij de 5s is er toch iets mis heb ik de indruk!
Links onder voel ik hem gelijk aanvoelen en rechts boven voel ik hem iets dieper vallen en hoor ik bij de eerste keer dat ik hem gebruik een klik geluidje. Na een min als ik de home knop niet gebruik herhaalt het klik geluidje weer opnieuw rechts boven.

Ik twijfel een beetje om naar Apple te bellen ofzo.
Heb ik ook gehad met mijn 5s, heb hem toen via de site gratis laten ophalen door UPS en had 2 dagen later al weer een nieuwe binnen. Deze doet het wel goed!
Lijkt erop dat een hele rits iPhone' verkeerd zijn geproduceerd en dat onze daar bij hebben gezeten, want op internet lees je ontzettend veel mensen met hetzelfde probleem.
  #776  
Oud 18-01-14, 20:19
ivanhoeke ivanhoeke is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 364
Standaard

Mijne andere 5s daar is ook weer wat mis mee. Bel vandaag naar Apple en krijg daar uiteindelijk een senior manager aan de telefoon en kort weg ik beeld me die problemen in! Dat beetje loszittende aan/uit knop hoort gewoon zo zegt hij, je camera dat die een tikkend geluid maakt hoort ook zo, die 2 zaken zijn 'eigen' vanaf de iPhone 5 ondanks alles wat er op internet wordt beweerd zegt hij en mijn touch id die maakt ook een tikkend geluidje als ik er zachtjes op tik met mijn vinger (dus niet induwen).

Dus er wordt geen express replacement voor opgezet heeft geen enkel zin zei hij. Ook omwillen van dat bij men eerste 5s het probleem met de aan/uit knop en de camera er ook reeds was.

De batterijprobleem van 97% en dat hij leegloopt als hij op 100% is opgeladen heb ik ook nu voor, maar daar heb ik geen opmerking overgegeven.

Vermits ik het mij allemaal inbeeld en het voor Apple geen enkele zin heeft om een reperatie op te zetten blijven we met een toestel zit waar ik me niet happy mee voel eerlijk gezegd. Zijn antwoord was ook nog ga naar een Apple Store in Nederland,Parijs of Duitsland, want in België zijn die er helaas niet. Nu ja, ik mag 6m niet met de wagen rijden en denk dit ook niet meer te doen door een epilepsie aanval. Nuja zei dat is wel een probleempje dan zei hij.
  #777  
Oud 20-01-14, 16:07
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fa405479 Bekijk bericht
's Nachts tijdens laden iPhone in vliegtuigmodus zetten. Volgende morgen batterij 100%.
Of wanneer iPhone na een nachtje laden maar 97% op geladen is? eens opnieuw opstarten. Resultaat: 100%.
Life can be so simple
Ik heb de laatste paar dagen eens de tip van de vliegtuigmodus tijdens laden 's nachts gedaan en tot nu toe elke ochtend gewoon weer 100%. Hopelijk blijft dit zo.

Bedankt voor de tip in ieder geval!
  #778  
Oud 20-01-14, 18:17
KiloDiesel KiloDiesel is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Locatie: Arnhem
Berichten: 121
Standaard

Vandaag men 1e Blue Screen of Death gehad ... Met Jailbreak dat wel. Gebeurde tijdens het opstarten van Clash of Clans. Zorgelijk Timosha? Of kan altijd gebeuren met een Jailbreak? Las dat er sowieso veel gebruikers last van hebben. Ook zonder Jailbreak.

Het gebeurde trouwens op een Wi-Fi netwerk waar ik al vaker een normale springboard crash heb gehad. Ook zonder Jailbreak.
  #779  
Oud 20-01-14, 18:28
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KiloDiesel Bekijk bericht
Zorgelijk Timosha? Of kan altijd gebeuren met een Jailbreak?
Ik zou het niet weten. Op mijn iPhone 5s staat geen jailbreak en die zal er ook niet opkomen. iOS 7.x.x is al buggy genoeg op de A7/M7 toestellen zonder jailbreak. Ik ga het dus niet erger maken dan het al is.
  #780  
Oud 20-01-14, 20:07
Sjef Sjef is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Ergens in Zeeland
Berichten: 43
Standaard

Iemand toevallig al meegemaakt dat er iets bewoog binnen in de iPhone? Ik kreeg afgelopen week mijn 5S binnen en al vanaf het moment dat ik hem vast had voelde ik iets bewegen bij het kantelen van het toestel (ik vermoed de batterij). KPN gebeld en aangegeven dat ik dit nog nooit meegemaakt heb bij een iPhone (heb ze allemaal gehad, van de eerste tot de 5 nu) en ze gaan een nieuwe opsturen naar me. Zal hopelijk bij mijn nieuwe niet het geval zijn maar ben wel benieuwd of meer mensen hier last van hebben gehad.
__________________
 iPhone 5S 16GB (White)  iPad Mini Retina Wi-Fi 32GB (White) 
 MacBook Pro 13"  Apple TV 2 
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ervaringen iPhone 4 i.c.m. Kpn Hi Tjeerds KPN 7 06-11-13 06:41
Ervaringen iPhone 5s Emper iPhone algemeen 8 22-09-13 13:51
Ervaringen iOS7 iphone 4 Ruben1996 Ontwikkelen voor iOS 2 16-09-13 09:16
Ervaringen iPhone 5 Juan kamperlekuuk iPhone algemeen 14 18-10-12 16:16
Iphone 4, ervaringen! passievrucht iPhone algemeen 5 25-10-10 15:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:22.