Muziek nummer overslaan in de auto op een iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Zou het mogelijk zijn om met een iphone, aangesloten op een AUX aansluiting, om op een veilige manier een muziek nummertje over te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek nummer overslaan in de auto op een iphone
Beste mensen,
Zou het mogelijk zijn om met een iphone, aangesloten op een AUX aansluiting, om op een veilige manier een muziek nummertje over te slaan. Ik gebruik spotify. Zo nu en dan heb ik sterk de behoefte om een nummer over te slaan van een album. Ik hoop dat iemand een oplossing weet |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Synchroniseren muziek overslaan bij terugzetten reservekopie | Timmeeeyy | Muziek, foto & video | 3 | 14-07-13 13:29 |
Muziek stoppen na één nummer | ruota | iPhone algemeen | 8 | 21-11-12 16:24 |
Windows: itunes:Kies een nummer in je Bib. om gerelateerde muziek te zien | LilPod | iTunes | 0 | 13-06-11 12:13 |
iPhone gebruiken voor muziek in auto | Stijn91 | Muziek, foto & video | 0 | 07-04-11 18:16 |
Muziek: Iphone muziek afspelen in de auto | Bazzzg | Muziek, foto & video | 5 | 09-06-10 12:39 |
|
|