iPhone 5 4G-switch veranderen in 3G-switch (Vodafone) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door timosha Hoe meer bandbreedte, hoe meer energie. Dat vloeit voort uit de speciale relativiteitstheorie van Albert Einstein. waarom verbruikt wifi dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik lees hier als je 4G hebt verdwijnt de schakelaar van 3G, stel : je schakeled 4G uit : wordt hoe kies je dan 3G en hoe gaje dan enkel op edge
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Stelling Bandbreedte = x S/N (signaal-ruisverhouding) = y Zendvermogen = z Als je de bandbreedte verhoogt tot x+n zal je ook het zendvermogen moeten verhogen tot z+n om een S/N van y te behouden. Doe je dat niet krijg je een S/N van y-n Volgens de nu bekende natuurwetten krijg je niets voor niets. |
|
|||
|
|||
4G gebruikt minder energie dan 3G op de iPhone 5C en 5S.
3G en 4G gebruiken evenveel energie op een iPhone 5. Zie hier de specificaties: (1e = iPhone 5C, 2e = iPhone 5s, 3e = iPhone 5.) Dus wat timosha zegt klopt niet. Bron: iCulture vergelijkt: technische specificaties iPhone 5s, iPhone 5c en iPhone 5 - iPhoneclub.nl |
|
|||
|
|||
EDIT: Wetenschappelijk bewijs verwijderd. Ik wil de iPhoneclub niet tegenspreken.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 oktober 2013 om 16:24 ---------- Wat timosha zegt klopt wel volgens de nu bekende natuurwetten. Ik had al een technisch-wetenschappelijk bewijs geplaatst van AT&T, maar weer verwijderd. |
|
|||
|
|||
Citaat:
het zou me toch wel verwonderen dat Wi-Fi en 4g het zelfde zouden zijn... en 8 surfen op 3G lijkt me toch onmogelijk of niet? want het batterij percentage smelt zo weg als je op 3g surft.. |
|
|||
|
|||
Deze cijfers komen van Apple zelf af. Zij meten dit soort dingen onder de ideale omstandigheden. Zoals vol bereik 3G, scherm op minimale helderheid etc.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De oude carrier is nog wel terug te zetten bij KPN en T-Mobile.
Zie hier: [iOS 7] Geen 3G switch, alleen 4G switcher? - iPods, iPhones & iTunes - GoT Balen dat Vodafone geen iOS7 ipcc zonder 4G toggle ter beschikking stelt aan de klant. |
|
|||
|
|||
Ook maar gedowngrade ivm slecht bereik, en T-mobile heeft hier voorlopig toch geen 4G dekking.
|
|
|||
|
|||
Is er ook een carrier downgrade voor KPN beschikbaar?
De EDGE mogelijkheid was erg fijn om mail en imessage berichten te kunnen ontvangen als mijn iPhone in mijn broekzak zit. Met 3G permanent aan wordt mijn batterij leeggezogen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
http://www.filedropper.com/kpnnliphone |
|
|||
|
|||
Hartelijk dank!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://www.filedropper.com/vodafonenliphone |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Vodafone heeft meerde keren gevraagd aan Apple om 3G weer uit terzetten weer mogelijk te maken.
3G niet uit te zetten in IOS 7 - Pagina 3 - Vodafone Forum - 93736 |
|
|||
|
|||
Sinds iOS 7 (en bijbehorende carrier update) was mijn iPhone 5 batterij binnen een halve dag leeg.
Nu ik de KPN carrier downgrade heb uitgevoerd, is mijn batterijverbruik weer als bij iOS 6! En ik kan je zeggen dat ik een power user ben. Vervelend dat mensen een slechte ervaring krijgen met het batterijverbruik in iOS 7, terwijl dit ligt aan de carrier update. Ze zouden alleen een carrier update moeten aanbieden aan mensen die een 4G-abonnement afsluiten. Eddiemen, nogmaals bedankt!! Ik ben weer helemaal blij met mijn toestel. Ik begon al te denken dat mijn batterij aan vervanging toe was. |
|
|||
|
|||
Aaahh thanks mate. Eindelijk.
Nu gaat mn batterij langer mee. |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi/3G On Off Switch | Mariner63 | iPhone Apps | 5 | 06-05-12 12:39 |
iPhone 4s 3G switch is terug! | kevinzoj | iPhone algemeen | 2 | 21-01-12 12:54 |
Gevoelige iphone vibration switch | chucky102 | iPhone algemeen | 1 | 27-02-11 21:15 |
iPhone mute switch kapot? | jero9000 | iPhone algemeen | 1 | 30-07-10 20:20 |
Rotary switch op iPhone 3G? | Doblie | iPhone algemeen | 4 | 27-06-10 01:56 |
|
|