Na update ios7 werkt itunes niet goed - muziek scrolt snel voorbij zonder afspelen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hier ook last van, echter als ik mijn muziek vanuit itunes naar mijn iphone sleep en dus wel de titels op mijn iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb hier ook last van, echter als ik mijn muziek vanuit itunes naar mijn iphone sleep en dus wel de titels op mijn iphone kan lezen en ik ontkoppel de iphone, druk itunes weg en sluit hem opnieuw aan, dan synchroniseert ie de muziek wel gewoon zoals het hoort.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Nou het is gelukt hoor! Na de pc virus vrij en gedefragmenteerd te hebben, itunes opnieuw geinstaleerd te hebben na het opstarten van de pc lukte het niet, ben ik toch maar een nieuwe kabel gaan halen en daarna deed ie wel synce, dus dat was het probleem! Bedankt allemaal voor de info in ieder geval! grtz
|
|
|||
|
|||
Hi iriechris,
even terug naar het begin;je hebt een nieuwe laptop,wat had je hiervoor? klinkt als een formatprobleem.Dat je iPhone Quick-time files terugzet naar je nieuwe laptop lijkt het erop dat je phone MacOs Extended journaled is,je nieuwe laptop is hoogstwaarschijnlijk MS DOS (FAT 32). Hier een linkje om eea toe te lichten en mss op te lossen; Sharing Disks - Windows Products je iPhone is niets meer dan een opslagschijf die op een bepaalde manier geformatteerd is. oei! zag je laatste berichtje over het hoofd.Tof voor je dat alles het weer doet. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe dan ook: het een heeft met andere niets te maken. |
|
|||
|
|||
@timosha,
daarin heb je gelijk.Heb eens een ipod gehad die op verkeerde manier was geformatteerd en niet meer werd herkend,foutmelding op foutmelding en vele rare dingen.Vandaar dat ik in die richting zocht. |
|
|||
|
|||
Back on topic, ik had die problemen door slechte sync icloud en iphone. Nu opgelost, (maar via itunes match).
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone scrolt/swiped minder soepel aan de oplader met iOS7 | KiloDiesel | iPhone algemeen | 2 | 30-09-13 20:30 |
iOS7: Safari BUG?: toevoegen aan beginscherm werkt niet goed | Rav3n | iPad algemeen | 1 | 25-09-13 11:08 |
Iphone 5 werkt niet meer na update IOS7 beta 4 | nierop | Ontwikkelen voor iOS | 10 | 03-08-13 16:50 |
Aangekochte muziek synchroniseren werkt niet goed. | Jeromein | iTunes | 0 | 28-04-12 21:52 |
Muziek afspelen lukt niet na update iOS5 | emmel | Muziek, foto & video | 3 | 26-10-11 22:24 |
|
|