iphone developer program kopen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly Je moet de .zip veranderen naar .ispw Dus niet uitpakken. Mozilla Firefox verandert de .ipsw extentie niet naar.zip: Citaat: Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Oh. My bad. Er stond uitpakken
|
|||
|
|||
Ik heb hem in DFU mode gezet en hij is aan het herstellen, dat duurt best lang nu nog 20 minuten.
Ik laat weten of het is gelukt ja of nee, Alvast bedankt! ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 oktober 2013 om 14:22 ---------- Haha ik bedoelde selecteren ik heb niks uitgepakt ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 oktober 2013 om 15:19 ---------- Onwijs bedankt voor jullie hulp! Ik zit er weer in |
Labels |
developer program, fout bij activering, iphone, kopen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone developer program zonder creditcard | jiggy1965 | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 12-06-12 11:27 |
Probleem met activatie iPhone Developer Program | iPhone3G_Olé | Ontwikkelen voor iOS | 11 | 16-07-11 22:37 |
iPhone Developer Program bestellen via NL Apple Store? | Dennis² | Ontwikkelen voor iOS | 21 | 01-06-10 22:56 |
iPhone Developer Program activeren: U.S. Taxpayer Identification | P-development | Ontwikkelen voor iOS | 18 | 28-04-09 15:27 |
|
|