Touch ID iPhone 5S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door timosha Als je een incident aanmaakt op de Belgische Apple website moet je niets opsturen. Het ding wordt dan opgehaald door ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#21
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb vanochtend de folie eraf gehaald met jammer genoeg hetzelfde resultaat.... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
#22
|
||||
|
||||
Ik moet die van mij ook wel eens schoonmaken, maar zodra ik hem schoon heb gaat is t niet zo dat die daarna maar 3 keer pakt en dan weer schoon moet maken ofzo.
Soms heb je ook wel eens een beetje zweet handen zonder dat je het doorhebt eigenlijk viel me bij mezelf wel eens op. En download 7.0.3 eens, sinds die update werkt die bij mij al een stuk beter. |
#23
|
|||
|
|||
Ziezo, ik heb gebeld...
Ik kon kiezen, apparaat opsturen met een gemiddelde wachttijd van 10 werkdagen of een vervangtoestel in de plaats wat ik mag houden voor 29euro... Aangezien we heel op het begin zijn ga ik wss een volledig nieuw toestel krijgen idpv een refurbished toestel, en dit binnen de 48u |
#24
|
|||
|
|||
heb je het scannen van uw vinger met de folie erop gedaan dan zou ik het nog eens opnieuw scannen om zeker te zijn dat de knop niet goed werkt dan kan je nog naar de winkel gaan maar eerst zou ik ook die download doen
|
#25
|
|||
|
|||
Citaat:
Reservekopie opnieuw geplaatst -> geen resultaat, hij kan zelfs geen vinger meer scannen... dusja... Software had ik al even maar was nog niet aangepast op mijn profiel. Binnenkort gewoon een nieuw toestel hier geleverd. Wel vreemd, binnen 48u, want als je hem online wilt bestellen is het 2-3 weken wachten. |
#26
|
|||
|
|||
|
#27
|
|||
|
|||
geen probleem bij mij ...
werkt zalig gemakkelijk voor unlocken en aankopen |
#28
|
|||
|
|||
Bij apple heb je 2 weken recht om je nieuwe apple product om te ruilen voor een NIEUW en geen refurb product. Ook ongeacht wat de reden is.
Of het nu een klein mini krasje optisch is, Of in dit geval dat touch id niet lekke werkt. Ik heb het met de nieuwe macbook air gehad. werkte niet naar behoren. En kon me geld terug krijgen of een nieuwe air in 2 werkdagen. Ik heb voor een nieuwe gekozen. En moest de 1e air binnen 2 weken opsturen. Heb vandaag ook gebeld met apple. maar ik had me gegevens niet bij de hand dus meteen een afspraak gemaakt dat apple MIJ morgen terug belt. Om een nieuw toestel aan te vragen. |
#29
|
|||
|
|||
Ziezo, Nieuwe Iphone is binnen... En ja hoor! De touch ID werkt weer zoals hij hoort te werken! Nu die van mij nog eventjes terug sturen et voila! Klasse service hoor
|
#30
|
|||
|
|||
Blij om te horen!
Vandaag voor het eerst last gehad van een vette homeknop. Even keer met me shirt er overheen en geen last meer. Normaal dus. Ook de 5s bruine case gehaald. Heerlijke hoes! Aanrader. |
#31
|
||||
|
||||
Citaat:
|
#32
|
|||
|
|||
Citaat:
Waar had je de iPhone gekocht? Bij een Premium Reseller in België? Ik heb mijn iPhone namelijk afgelopen vrijdag gekocht bij een Premium Reseller en zondag werkte ie al niet meer. Volledig dood. Ben ermee teruggegaan naar de winkel en ze hebben hem in beslag genomen om op te sturen voor nazicht. Zou maximaal 3 weken duren en dan met de kans ook nog eens om een refurb terug te krijgen. Dan lijkt me jouw ervaring stukken beter. Kan je nog eens even toelichten vanaf het moment van aankoop hoe je te werk bent gegaan om deze service te krijgen? |
#33
|
|||
|
|||
Ik heb mijn via gravis.de online gekocht. Bij het defect gewoon op Apple.be 'contact' open gedaan en gebeld... Je hebt via Apple garantie, dit kan je nakijken door je serienummer in te geven op hun pagina. Ik kon kiezen uit 2opties... Gratis iPhone opsturen en laten herstellen (wachttijd ongeveer 10dagen) of 29euro betalen voor een nieuw toestel binnen 48u, mijn moet ik nu opsturen... Deze zal hersteld worden en later een refurb worden. Aangezien we dicht bij de lach zijn heb ik een nieuw toestel ontvangen aangezien er nog niet veel refurbs zijn. Prima service.
|
#34
|
|||
|
|||
Citaat:
Mij hebben ze overigens verteld aan de telefoon dat ze momenteel zelfs nog geen refurbed 5S modellen in stock hebben - daar is het nog te vroeg voor. Dat zal uiteraard wel nog komen eens we wat verder in de tijd zijn. |
#35
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#36
|
|||
|
|||
Nogmaals , de folie heb ik er afgehaald met nog steeds dezelfde foutmelding... Nu heb ik gisteren het nieuwe toestel ontvangen en hier heb ik totaal geen last meer, was dus niets software matig maar hardware
|
#37
|
|||
|
|||
Is het een nieuwe of een refurbished? En kwam die alleen of met accessoires. Ik krijg maandag ook een nieuwe opgestuurd en wil weten wat ik ga krijgen
|
#38
|
|||
|
|||
|
#39
|
|||
|
|||
|
#40
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 oktober 2013 om 23:04 ---------- Omdat er geen refurbished modellen in omloop zijn. Gaat ook moeilijk vlak na een release.
__________________
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 2G Touch probleem | Danz | iPhone algemeen | 1 | 20-03-10 14:07 |
Iphone as Touch | pulp | Archief | 12 | 02-01-10 17:10 |
Touch Screen Aparte Multi-Touch gedrag | Amdixer | iPhone algemeen | 4 | 08-12-09 18:45 |
|
|