Touch ID iPhone 5S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben in het bezit van een Iphone 5s, echter heb ik een probleem met de Touch ID. Deze werkt, maar na een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Touch ID iPhone 5S
Hallo allemaal,
Ik ben in het bezit van een Iphone 5s, echter heb ik een probleem met de Touch ID. Deze werkt, maar na een paar keer gebruiken lukt het niet meer... Hij geeft me de melding 'opnieuw'. Als ik dan de hombutton 'proper veeg' lukt het weer... maar na 3/4 maal unlocken krijg ik hetzelfde probleem... Nog iemand van jullie last hiervan? Ik moet erbij zeggen dat er een belkin protection folie op zit. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik werk op een bureau, dus vuil zijn ze niet... Aangezien ik ook een aantal keer naar het toilet ga was ik ze ook uiteraard, net daarom vind ik het vreemd... Ik moet zeggen, voordien had ik de zilveren versie... Geen probelem gehad, nu met een goud toestel wel |
|
|||
|
|||
na 3-4 keer wordt het normaal automatisch gelocked tot je op sleepbutton duwt of u toegangscode invoert
|
|
|||
|
|||
Na het douchen of een warm bad/ handen wassen. Dat soort dingen kan het idd zo zijn dat hij je vinger minder snel pakt.
|
|
|||
|
|||
Probeer om meerdere vingers in te stellen en je vingers moeten er rechtop zijn
|
|
|||
|
|||
@Kenneth12345
Nou je bent niet de enigste hoor. Touch ID werk bij mij ook waardeloos. Iedere keer weer stel ik opnieuw een andere vinger in. Zal toch maar eff terug gaan naar de apple store. |
|
|||
|
|||
Ik merk dat wanneer je iets of wat 'zweethanden' hebt het niet goed lukt... Ook moet het toestel zo proper mogelijk zijn..
|
|
|||
|
|||
dit werkt echt bagger.
Heb vandaag al 2 keer opnieuw touch id moeten instellen. Maar op internet hoor ik eigelijk geen negatieve verhalen over touch id. Zullen we dan toch bij een select groepje Pech vogels horen? haha |
|
|||
|
|||
Ik heb al een exemplaar gehad dat ook een defect had in de vingerafdrukscanner. De scanner las mijn vinger niet meer. De scanner schoonmaken hielp tijdelijk.
Advies: omwisselen! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb nergens last van. Ik heb een tik dat ik regelmatig aan mij haar zit met gell. Maar ook hier heeft mijn Touch ID geen enkel probleem mee. Af en toe herkent hij het natuurlijk niet maar dan houd ik 'm ook raar vast. En nog ALS ik het al 2x moet doen is dat nog sneller en minder irriterend dan via de code. Touch ID vind ik helemaal geweldig! hoef ook nooit mijn scherm schoon te maken of iets.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kijk, ik moet eerst mijn scherm proper maken en dan mijn vinger ook nog eens, én zelfs dan herkent hij hem soms niet... BAGGER |
|
|||
|
|||
Dat is wel heel erg erg slecht. Ik zou serieus jou toestel omruilen.
Gebruik hem nu vanaf vrijdag avond en 0x schoon gemaakt. En niet speciaal mijn handen ervoor gewassen. |
|
|||
|
|||
Net met Apple gesproken.. Ze spreken van een reset (DFU) dacht ik... Daarna proberen in te stellen als nieuwe iphone zonder reservekopie en erna mét zodat we kunnen zien als het software matig is... Ik denk dat het jammer genoeg hardware matig gaat zijn... Hij sprak van een herstelling... Ga hem dan wss wel even kwijt zijn
|
|
|||
|
|||
Je zit net in de overgang van amper telefoons dus denk het ook ja! Zou dan even nog je code gebruiken. En over 2-3 weken keer langsgaan
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
volgens mij ligt het aan de folie
ik heb er ook een maar die is uitgesneden aan de homebutton en geen probleem als je de iphone wil ontgrendelen dan moet je wel je vinger(duim) ereplaatsen en niet indrukken want dan krijg ik ook opnieuw |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 2G Touch probleem | Danz | iPhone algemeen | 1 | 20-03-10 14:07 |
Iphone as Touch | pulp | Archief | 12 | 02-01-10 17:10 |
Touch Screen Aparte Multi-Touch gedrag | Amdixer | iPhone algemeen | 4 | 08-12-09 18:45 |
|
|