Touch ID iPhone 5S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn touch ID werkt ook voor geen meter. Ben trouwens helemaal niet tevreden over de 5S wil liever mijn 5 weer terug. De batterij gaat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn touch ID werkt ook voor geen meter. Ben trouwens helemaal niet tevreden over de 5S wil liever mijn 5 weer terug. De batterij gaat heel snel leeg, ik kan 4 van mijn 6 opladers niet meer gebruiken en hij loopt elke dag wel een x vast zodat ik alleen het appeltje zie en daarna moet ik met alles waarmee ik bezig was weer opnieuw beginnen. Daarbij is Siri ook minder aardig.... :-(
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dan moet je haar ook niet uitschelden
Sorry, dit was gewoon een schot voor open doel. Maar wel balen van je ervaring met de 5s. Wellicht heb jij ook een een toestel die niet helemaal functioneert zoals zou moeten. Dat heb ik op dit forum al meerdere malen voorbij zien komen. |
|
|||
|
|||
Heb net Apple care gebeld omdat ik op het nieuws van gisteren van Apple, heb gelezen dat er een serie is met slechte accu. Apple gaat contact opnemen met de eigenaren van de IPhones uit de desbetreffende serie, ook stond er dat je zelf contact kon opnemen als je het vermoeden had dat jou telefoon tot die serie behoord. De mevrouw van AppleCare wist nergens van maar na mijn klachten bood ze me aan om mijn telefoon op te laten halen en om te ruilen voor eengereviseerd model... Ik weet alleen niet of ik zit te wachten op een telefoon waar al aan geprutst is....
|
|
|||
|
|||
Citaat:
bij mij zeiden ze dat ik een nieuw ging krijgen en ik heb gisteren gebeld |
|
|||
|
|||
Klopt als je binnen drie weken met de klacht komt krijg je een nieuwe, ik heb hem al een maand....
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Apple Certified Refurbished Products |
|
|||
|
|||
Is er al een lijst openbaar met serienummers met problemen?
|
|
|||
|
|||
Die lijst wordt door Apple niet openbaar gemaakt. Bovendien gaat het over een probleem met de accu en niet met de Touch ID. Als het toestel geregistreerd is bij Apple krijg je een mail met instructies. Ik heb dat eens meegemaakt met een iMac en MacBook Pro.
|
|
||||
|
||||
Mijn touch-id werkt als een speer...
Drie vingers ingescand... No probs...whatsoever...
|
|||
|
|||
Citaat:
Hopelijk blijft hij het doen, ik heb een gloednieuw toestel ontvangen van Apple en ook hier werkt de touch id nu als een 'speer' |
|
|||
|
|||
Bij mij was het een drama met 2 vingers inscannen.(maar 2 gedaan) Het is gelukt uiteindelijk. Nu werkt het als een speer touchid. (alleen inscannen voor de overige vingers laat ik maar achterwegen)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
100% First Time Through voor Apple dus... |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
als een imei nummer of een serie nummer ( want imei nummer heeft geen letters) begint met een 5k is het een refubish toestel? |
|
|||
|
|||
Citaat:
iPhoneIMEI.info :: Free iPhone Unlock Checker op deze site kan je normaal wat gegevens van je Iphone ontvangen |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 2G Touch probleem | Danz | iPhone algemeen | 1 | 20-03-10 14:07 |
Iphone as Touch | pulp | Archief | 12 | 02-01-10 17:10 |
Touch Screen Aparte Multi-Touch gedrag | Amdixer | iPhone algemeen | 4 | 08-12-09 18:45 |
|
|