Touch ID iPhone 5S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door hot12345 dat snap ik wel, maar een imei is alléén cijfers geen letters dus waar zal de 5k mee beginnen serie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Idd, je Iphone heeft ook een serienummer. Dat kan je achterhalen via het linkje, volgens de bron op het internet, zou een serienummer wat begint met 5K een refurb toestel zijn.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Touch ID werkt hier super, net een test gedaan met een vriend die geen Touch ID heeft. Kan tot 2 seconden winst opleveren door te unlocken via Touch ID. Hebben ze dus prima voor elkaar gekregen. Ik ben grote fan.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nu is dat allemaal niet meer nodig, even vinger erop en klaar is kees! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Zo had ik een iPhone 5 met modelnummer MD297, ruilde ik hem om werd dit ND297. Vinden jullie het nou zo erg om een refurb in handen te hebben? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik kreeg een nieuw toestel, en moest mijn daarna opsturen in de verpakking die ik gekregen had.... |
|
||||
|
||||
Apple repareert toestellen niet, je krijgt altijd een gereviseerd toestel.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
En je gaat me echt niet zeggen dat ze binnen 3 dagen een toestel naar me toesturen wat "gerepareerd" is, terwijl de behuizing vernieuwd is, de serienummer veranderd is, en er standaard iOS 6 op stond terwijl ik geüpdatet had naar iOS 7? Die gereviseerde toestellen staan gewoon klaar voor garantiekwesties of betaalde reparaties. Alle opgestuurde toestellen gaan terug naar het proces waar Apple het controleert en het nodige vervangt. Dit geldt ook voor het serienummer en het IMEI nummer. Maarja, iedereen heeft zijn eigen manier van kijken en een mening. Je mag die mensen van support geloven maar ik ben er al achter gekomen dat niet iedereen weet hoe het precies zit. Ik wil ook niet zeggen dat ik dat weet, maar wat ik wel weet is dat zij jou iPhone echt niet ter plekke repareren. Ik heb namelijk nooit mijn oorspronkelijke toestel ontvangen, niet online en ook niet via de Apple Store. Er zijn echter WEL plannen om je toestel te laten repareren in de toekomst in een Apple Store. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
want al myn vervangtoestellen beginnen met C39 |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 2G Touch probleem | Danz | iPhone algemeen | 1 | 20-03-10 14:07 |
Iphone as Touch | pulp | Archief | 12 | 02-01-10 17:10 |
Touch Screen Aparte Multi-Touch gedrag | Amdixer | iPhone algemeen | 4 | 08-12-09 18:45 |
|
|