Apple ID verandert niet op iPhone, wat te doen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik gebruik al twee jaar hetzelfde Apple ID (mijn e-mail adres). Door omstandigheden heb ik mijn Apple ID moeten aanpassen. Op Mijn Apple ID ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple ID verandert niet op iPhone, wat te doen?
Hoi,
Ik gebruik al twee jaar hetzelfde Apple ID (mijn e-mail adres). Door omstandigheden heb ik mijn Apple ID moeten aanpassen. Op Mijn Apple ID op de website van Apple staat het nieuwe e-mail adres goed (geverifieerd), maar in mijn iPhone 5 staat standaard nog mijn oude Apple ID. Hoe en waar kan ik het Apple ID in mijn iPhone wijzigen? Ik kan namelijk nu geen apps updaten of aanschaffen. Wie weet raad? Bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik hoop voor u dat je nog niet te veel geld aangegeven hebt want ik meende dat als je een ander email adres neemt je alles opnieuw moet gaan aankopen. Ik zou zot komen, al voor meer dan 1000- 1500 euro gekocht . |
|
||||
|
||||
Een ander emailadres is geen probleem, een andere Apple ID wel. Diverse mensen maken echter per ongeluk een nieuwe Apple ID aan ipv het emailadres van hun bestaande Apple ID te wijzigen.
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik weet weer wat bij, ik ben mee nu. Dus niet via itunes een nieuw apple id aanmaken is de boodschap . |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone en pc kunnen niet verbinden via Wi-Fi, wat te doen? | fabrice | iPhone algemeen | 8 | 29-05-13 22:53 |
iPhone 4s activeert niet. Ook niet via pc. Wat te doen? | Kruidenvrouwtje | iPhone algemeen | 1 | 01-11-11 15:32 |
Iphone 4 Freezed op het appeltje, maar itunes vind hem niet... Wat te wat te doen? | tom91 | iTunes | 2 | 25-12-10 16:25 |
iPhone: iPhone 2G op 3.1 maar werkt niet, wat te doen? | iPhone911 | Jailbreak | 2 | 01-10-09 22:53 |
Wat absoluut niet doen bij Iphone | Kawouter | Archief | 12 | 29-05-08 16:23 |
|
|