Recente email adressen wissen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, Hoe kan ik recente email adressen in een keer verwijderen uit mijn Iphone ? Ik heb mijn Iphone terug gezet naar fabrieksinstellingen en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Recente email adressen wissen
Hallo Allemaal,
Hoe kan ik recente email adressen in een keer verwijderen uit mijn Iphone ? Ik heb mijn Iphone terug gezet naar fabrieksinstellingen en mijn contacten via icloud weer toegevoegd maar nu staan ook alle recente email adressen er weer die ik niet in cloud heb staan ze komen wel mee. Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Recente telefoonlijst wissen | Luistervinkje | iPhone algemeen | 4 | 04-10-13 20:18 |
Rare email adressen | Guest-20240628100259 | iPhone algemeen | 5 | 22-03-13 23:18 |
bugje bij het wissen van recente gesprekken in combinatie met multitask? | hbieshe | iPhone algemeen | 2 | 07-07-10 19:23 |
Recente gespreken wissen | Casa | iPhone algemeen | 8 | 23-12-09 17:33 |
wissen van adressen bestand | marcelmjm | iPhone algemeen | 0 | 19-11-08 15:06 |
|
|