Melding(logo) niet te zien discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, ik heb de logo van whatsapp op mijn voorpagina Alleen als ik een bericht ontvang krijg ik wel melding(tril of beltoon) maar ik zie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Melding(logo) niet te zien
Hey, ik heb de logo van whatsapp op mijn voorpagina
Alleen als ik een bericht ontvang krijg ik wel melding(tril of beltoon) maar ik zie geen ballonnetje boven mijn whatsApp logo Hoe kan ik die wel krijgen (Ik heb een iphone 4s) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Instellingen > Berichtencentrum > whatsapp > badge-appsymbool aanzetten
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Melding niet originele kabel (zelfs als deze niet oplaad) | Davejeurink | iPhone algemeen | 0 | 26-09-13 14:23 |
Windows: Melding bij het in DFU-mode zetten van iPhone, melding in iTunes niet meer wegkrijgen | Londonforever | iTunes | 0 | 21-09-11 23:38 |
iPhone: Boot process zien ipv Apple logo | yozd | Jailbreak | 6 | 23-04-10 16:17 |
iTunes logo en USB aansluiting logo op iPhone scherm en telefoon werkt niet meer | maasland | Archief | 1 | 21-07-08 19:25 |
help!! niet het 3g logo maar regelmatig gprs logo | bzb | iPhone algemeen | 25 | 14-07-08 16:48 |
|
|