iPhone 5 wordt waarschijnlijk vervangen door garantie, Welk toestel krijg ik? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat apple doet is een nieuwe accu en buitenkant vervangen. Daarna gaan ze op zoek naar de nog bruikbare onderdelen en deze worden opnieuw ingezet. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wat apple doet is een nieuwe accu en buitenkant vervangen. Daarna gaan ze op zoek naar de nog bruikbare onderdelen en deze worden opnieuw ingezet. Dus alles anders dan de accu en de buitenkant is gebruikt ( denk aan het moederbord, camera, trilmotor, connector aansluiting).
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat ik niet begrijp : Ik heb problemen met m'n iPhone 5s al sinds het begin heb ik daarvoor gebeld by Apple omdat te melden maar ze konden het nooit vervangen omdat er geen voorraad was. Daarna konden ze het niet vervangen omdat die nog niet uit was in belgie en dus mocht dat niet. Nu heb ik opnieuw contact gehad en ik krijg een nieuw ( vreemd ik heb Gwn aan tel gezegd dat y af en toe uitviel. En ze onderzoeken dat niet eens) Ik vroeg of dit toestel nieuw ging zyn omdat ik geen gereviseerde troep wou: en ze zei letterlijk Het toestel komt recht uit de fabriek en is ongebruikt. Wat moet ik daaronder verstaan? Nieuw nieuw of toestellen die eerst niets door kwaliteitscontrole zyn geraakt? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Vandaar dat ik liever nog 2 wacht op de levering uit de Apple store...
|
|||
|
|||
Je hebt problemen begrijp ik met je toestel sinds dag 1, dit heb je kenbaar gemaakt bij apple zelf? Dan is er niks aan de hand. Er is op jou Apple ID een case gemaakt en zodra er voorraad is kunnen ze vervangen lijkt mij met een nieuwe omdat je het direct hebt gemeld.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Jammer dat we nog geen fysieke store hebben in België. Bij mijn volgende aankoop hopelijk wel en anders misschien toch maar eens de online store overwegen. Alhoewel ik ook wel geholpen kan worden bij een Apple store aangezien het toestel gewoon in de EU gekocht is. Maarja, tevergeefs nu, aangezien mijn toestel nu via die andere procedure in behandeling is. Afwachten dan maar. Ergste is gewoon de onzekerheid over hun verdict.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Moet er echter wel zeggen; de service van Apple store is waanzinnig goed. |
|
|||
|
|||
Citaat:
En alst gene nieuwen is hou ik liever m'n oude 5s. Want tussen ons : sinds ios 7.0.3 Is die nooit meer uitgevallen.. Hopelijk doen ze niet moeilyk voor m'n waarborg ? |
|
|||
|
|||
Aangezien het om een nieuw product gaat zou je een nieuwe moeten krijgen omdat je in de eerste 30 dagen periode zit dat je hierover een melding hebt gedaan. Aangezien Apple moeite heeft met levering ( gezien het feit dat het apparaat zeer gewild is) kunnen ze je pas na deze periode bedienen. Als je het maar wel bij Apple hebt aangemeld.
|
|
|||
|
|||
Er is normaliter bij Apple een aparte lijn van producten om mensen met problemen vlotter te kunnen helpen dan de reguliere bestellingen hoor. Dat hebben ze mij toch verteld. Werkt toch ook zo in de echte Apple stores dat ze altijd wel modellen apart houden ook al is een bepaald model uitverkocht in de winkel zelf.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 november 2013 om 11:53 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook 2 keer een " refurbished" toestel gekregen van apple. Nl mijn iphone 3G en hier mijn ipad 2.. Telkens een refurb toestel gekregen en nooit problemen mee gehad, sterker nog de 3g word nog steeds gebruikt door mijn ouders en mijn ipad is ook niets op aan te merken. Ik heb dus geen slecht over deze service
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Get over it !!!
Een refurbished of gerepareerd toestel krijgt sowieso de nieuwste firmware... |
|
|||
|
|||
Vandaag mail gekregen met Apple Dat m'n iPhone 5s onderweg is. Het serie nummer staat in de mail en start met C39 wil dat zeggen dat het refurbished en al gebruikt zyn door iemand anders?
Of kan het ook toestel zyn dat eerst niet door productie geraakte? Of is c39 Gwn nieuwe swap toestelen |
|
||||
|
||||
C39 zou een nieuw toestel betekenen...
Factory new dus... |
|
||||
|
||||
En jij denkt dat als je hem 6x opstuurt zij hem niet controleren? Als er niks mis mee is dan krijg je je oude toestel gewoon terug. En iOS 6.1.2. kan je vergeten, die moet je ergens tweedehands vandaan halen.
|
|||
|
|||
Ik heb mijn 5s ook moeten opsturen.. Kreeg een nieuwe in de plaats... Serienummer begint ook met C39
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S: Unlocken (weet niet uit welk land toestel komt) | Loith | Unlock | 6 | 24-10-12 18:42 |
iPhone 4 vervangen voor nieuw toestel, maar heeft dode pixel | suijkerwerk | iPhone algemeen | 1 | 14-10-11 17:21 |
Krijg bericht: Accesoire wordt niet herkend door iphone | diikoeneke | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 23-12-10 19:54 |
Batterij icoon vervangen, welk mapje? | superzemie | Unlock [archief] | 6 | 28-12-07 10:52 |
|
|