iPhone 5 wordt waarschijnlijk vervangen door garantie, Welk toestel krijg ik? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door timosha Een nieuwe iPhone 5 verpakt in om het even welk doosje is toch nog steeds een nieuwe iPhone 5. Jawel, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jawel, maar er wordt gegarandeerd bij de 4e vervaging dat hij splinternieuw is. In een wit doosje kunnen zij dat niet garanderen, heeft een medewerker mij verteld.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De iPhone 5 is hardware platform iPhone5,1 en iPhone5,2. De iPhone 5c is hardware platform iPhone5,3 en iPhone5,4. De iPhone 5s is hardware platform iPhone6,1 en iPhone6,2. Welk gelijkwaardig toestel zou je dan krijgen denk je? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Inderdaad! Gelijkwaardig is gelijkwaardig! Al ben ik wel benieuwd hoe ze dit oplossen! Zou het dan ook graag teruglezen hier! Ik heb zelf vorige week zaterdag een hagel nieuwe iPhone 5 32gb gekocht via marktplaats. Er zat geen bon bij maar had het imei nummer eerst gecheckt bij Apple en bij stopheling.nl Bij Apple was het toestel nooit geactiveerd en hij stond ook niet geregistreerd al gestolen. Heb hem toen maar meegenomen. :-D
|
|
|||
|
|||
Ik heb er twee ingeleverd via het Apple Recycling programma. Beide écht als nieuw. Ik tot aan het obsessieve zuinig op mijn spullen. Als je één van die twee krijgt, zit je goed.
|
|
|||
|
|||
Hallo allemaal, vandaag in de store geweest. 4e keer dat ik daar was met een defecte iPhone 5. Ik legde de medewerker alles uit, en hij ging naar achter, om te overleggen. Hij komt terug en zegt; Jammer genoeg wordt de iPhone 5 niet meer gemaakt en moet ik je een 5s geven. (als grapje). Ik kan de 5S over 1,5 week ongeveer ophalen, ze hebben hem voor me besteld. Goede service van apple!. Ik hoefde niks bij te leggen of iets.
+2 jaar garantie in de store @timosha ze zijn nieteens begonnen over een 5C |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wauw super!
Maar ook nieuwe garantie dat is meestal toch niet zo? |
|
|||
|
|||
Krijg je dan alleen een 5s omdat het de 4e keer is? Ik heb sinds een aantal weken een iphone 5 en heb nu stof achter de lens van de camera zitten. Heb een afspraak gemaakt bij de Apple store in Haarlem en ga er vanuit dat ik een ander toestel krijg aangezien ze volgens mij niet even wat stof achter de lens kunnen weghalen. Zal ik dan een nieuwe 5 krijgen of heb ik misschien ook zoveel geluk bij een ongeluk?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Met de S van sorry.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 december 2013 om 01:51 ---------- Ik heb hem inmiddels sinds dinsdag, top toestel! De 5 was zeker niet verkeerd , maar er zitten toch wat leuke nieuwe functies bij. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb namelijk hetzelfde probleem met de lens in mijn iPhone 5 en ben benieuwd hoe zij hiermee omgaan. Hebben ze jouw iPhone vervangen voor een andere iPhone 5? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik werd er prima geholpen, mij werd verteld dat ze dat niet ter plekke kunnen verhelpen en dus kreeg ik gewoon een nieuwe iphone 5 mee! Prima service dus van Apple! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb jij een 16gb iPhone 5 of heb jij een groter opslagcapaciteit? |
|
|||
|
|||
Dat is het zeker
Ja ik heb de zwarte 16GB! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S: Unlocken (weet niet uit welk land toestel komt) | Loith | Unlock | 6 | 24-10-12 18:42 |
iPhone 4 vervangen voor nieuw toestel, maar heeft dode pixel | suijkerwerk | iPhone algemeen | 1 | 14-10-11 17:21 |
Krijg bericht: Accesoire wordt niet herkend door iphone | diikoeneke | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 23-12-10 19:54 |
Batterij icoon vervangen, welk mapje? | superzemie | Unlock [archief] | 6 | 28-12-07 10:52 |
|
|