iPhone 5 wordt waarschijnlijk vervangen door garantie, Welk toestel krijg ik? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb dit topic een beetje gelezen. Vroeg mij af of jullie een "AppleCare+ voor iPhone" plan erbij nemen. Of is dit helemaal niet nodig?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heb dit topic een beetje gelezen. Vroeg mij af of jullie een "AppleCare+ voor iPhone" plan erbij nemen. Of is dit helemaal niet nodig?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Is niet nodig. Dat plannetje is alleen als je erg onzorgvuldig bent met je iPhone. Als hij kapot gaat door je eigen toedoen betaal je 69 euro en dan krijg je een nieuwe. Deze service zou je niet krijgen als je deze plan niet zou aanschaffen. Voor de rest verlengt dit alleen je garantietermijn en telefonisch support..
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S: Unlocken (weet niet uit welk land toestel komt) | Loith | Unlock | 6 | 24-10-12 18:42 |
iPhone 4 vervangen voor nieuw toestel, maar heeft dode pixel | suijkerwerk | iPhone algemeen | 1 | 14-10-11 17:21 |
Krijg bericht: Accesoire wordt niet herkend door iphone | diikoeneke | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 23-12-10 19:54 |
Batterij icoon vervangen, welk mapje? | superzemie | Unlock [archief] | 6 | 28-12-07 10:52 |
|
|