Nieuwe iPhone 5s problemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Sergiano mijn eerste was nochtans lekker discreet geluid.. deze is vooral storend Hmm.. test het morgen dan ook maar eens met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Hoop dat hier meer 5S bezitters zijn die dit even nachecken
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
iphone 5s strange vibration sound - YouTube |
|
||||
|
||||
Citaat:
EDIT:Hij staat online: Opgenomen met een iPad 3, sorry voor de slechte kwaliteit, hoe wel het geluid wel duidelijk is! Laatst gewijzigd door RWK; 07-11-13 om 16:33. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
anyway apple gebeld en ik kreeg direct een nieuwe.. best vreemd zo snel.. ik post zowieso een video als ik hem heb |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iphone 5 getest (dus nog niet de S) deze maakt ook eigenlijk zoveel geluid, dat denk ik toch. Ik heb hierover eigenlijk nog niet zo veel nagedacht, maar idd zelfs al staat hij op stil maakt hij nog redelijk wat geluid. Voor mij stoort het niet echt. Het is voor mij al 3 jaar geleden dat ik nog een nokia had... maar ik denk idd niet dat deze zo veel lawaai maakte. Ik denk zelfs niets.
Ik vraag mij uiteindelijk af wat ik de bedoeling van het trillen? Dat je voelt dat je een telefoon of bericht krijgt zonder dat iemand het hoort, bv in een vergadering... Maar wat ik wel stoort is bv. mijn zoon heeft een 4S die maakt ook zoveel lawaai. Die staat altijd op stil, maar als hij hier 's avonds voor TV zit, wordt ik ook idd gek van het gezoom contstant Alle minuten 1 x van al zijn berichtjes of smskes. Ook als ik de wagen aan het rijden ben... constant dat gezoom. Da's best wel irritant. Je kan het af zetten, er zou misschien een optie moeten bijkomen dat je het trillen net zoals het geluid stiller of harder zet... |
|
|||
|
|||
Citaat:
het stoort me vooral omdat het verschil zoo immens groot was met myn vorige 5S daar voelde je het goed, maar je hoorde het echt niet.. als die nu in een stoffen zetel ligt trilt die zo hard dat het gelijk op een tafel ligt.. ik wacht nu vol ongeduld op mn 3e 5's |
|
|||
|
|||
Citaat:
de linkse is die met de harde trilling en de rechter is de nieuwe... zie je het verschil. ik kan garanderen dat als je de iphone vast hebt het nog irritanter is https://www.youtube.com/watch?v=UyPw...ature=youtu.be |
|
||||
|
||||
Ik heb het gehoord, er is echt een duidelijke verschil!
Nu ik het ook gehoord hebt klinkt die linker wel irritant.. Voldoet de nieuwe iPhone nu wel naar jou wens? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het was nog irritanter in het echt. Zelf als het in de zetel ligt is het super opvallend. Wat normaal niet de bedoeling is. De nieuwe werkt perfect. Super service van Apple. Gisteren rond 16h gebeld en vandaag om 11uur waren ze hier. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zoals je weet heb ik problemen met die powerknop. Ik ben naar de telenetshop geweest en die man zei dat het veel te los zit. Ik ben ook naar mediamarkt gaan kijken en ook daar zitten ze zo los niet... Ik denk dat ik uit voorzorgen beter opnieuw contact bel naar Apple. Kan ik een volledig nieuwe eisen dus gesealed? Het zou m'n 3e toestel zyn in 1 week dat zou echt niet mogen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone en iPod problemen met nieuwe iTunes | MGMC | iPhone algemeen | 0 | 01-07-13 17:06 |
Nieuwe Ipod constant problemen itunes | sebasrabet | iTunes | 0 | 31-12-11 00:50 |
Nieuwe iPhone 4 met problemen.... | mennovdveen | iPhone algemeen | 3 | 20-08-10 09:37 |
Nieuwe netwerk problemen | Vinnyme | iPhone algemeen | 4 | 05-11-08 23:46 |
nieuwe SOFTWARE werkt zonder problemen? | j0han1987 | Archief | 2 | 30-10-08 09:53 |
|
|