Wie heeft nog meer dit IOS7 scherm? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan mij vertellen wat voor scherm dit is?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wie heeft nog meer dit IOS7 scherm?
Wie kan mij vertellen wat voor scherm dit is?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dank voor je antwoord, het icoontje stond dwars door de andere iconen heen bij mij.
Weet je misschien ook wat dit inhoudt, vier vreemde iconen? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dank voor het antwoord en het is nu inderdaad weg.
Vreemd voorval, hed dit weleens vaker gehad. Na IOS7 ook bij een app afsluiten dat links boven een rechthoekig oppervlakte wit oplicht en weer verdwijnt. Ik ben benieuwd of dat nu ook weg blijft. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb nog nooit een jailbreak uitgevoerd.
|
|
|||
|
|||
denk assistive touch aangezet . Ik vind het een handige mogelijkheid als homebutton niet meer doet . Is trouwens meer een optie voor mensen die knopjes moeilijk kunnen bedienen ( minder valide).
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bumper maakt krassen: wie heeft hier nog meer last van? | Hubjetten | iPhone algemeen | 17 | 15-10-20 08:30 |
iProtect stalker, wie o wie heeft dit meegemaakt | coenraadj | iPhone algemeen | 9 | 26-03-12 09:43 |
iPhone: wie van de oude garde weet dit nog? | mcowly | Jailbreak | 3 | 16-01-11 13:58 |
Wie heeft dit al eens gezien ? | luukdoedens | iPhone algemeen | 6 | 09-02-10 17:57 |
|
|