iPhone 5s slechte 3G ontvangst discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kom zonder problemen in de field test... Welk submenu moet ik kiezen om de sterkte te zien..? Krijg veel mumbo jumbo en ben niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik kom zonder problemen in de field test...
Welk submenu moet ik kiezen om de sterkte te zien..? Krijg veel mumbo jumbo en ben niet zo sterk in cellulaire terminologie...
|
|
|
|||
|
|||
Morgen komt een vriendin van mij en die heeft een iPhone 5 met IOS 7.0.3 er op. Dan kan ik mooi testen op haar iPhone 5. Ik ga mooi niet naar IOS 7.0.3 op mijn iPhone 5, want ik vind de oude IOS veel fijner en stabieler.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
alles boven -80 is zeer goed, alles onder -100 is slecht... Laatst gewijzigd door Koenne101; 14-11-13 om 01:23. |
|
|||
|
|||
Ik heb de fieldtest gedaan en heb -105 db ???
Ik geraak dus niet op het internet |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor de duidelijkheid: je kan ook goede ontvangst hebben en slecht internet hebben of slechte ontvangst en nog wel degelijk internet. Hangt allemaal van de kwaliteit van je netwerk af, niet alleen de ontvangst. Klopt volledig, mijn fout! |
|
|||
|
|||
Ik heb juist dat mijn bereik EN 3G enorm zijn verbeterd bij mijn overstap van 4 naar 5s.
Ik had op de 4 3-5Mbp en nu op mijn 5s eigenlijk altijd 7 Mbs (7,2 theorie ). Overal in Utrecht via Vodafone. Vodafone zal nu met nog betere aanbiedingen moeten komen willen ze mij naar 4G krijgen met 6-10 Mbp(praktijk) voor 10(!) euro extra. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb nu 4g van KPN, dat gaat als een tierelier, heel af en toe neigt hij naar 3g, maar dan nog is hij supersnel in vergelijking met mijn 5 van tmobile en de rampen 3g. Beiden draaien onder 7.0.3 en ik merk absoluut verschil.
|
|
|||
|
|||
Hier zelfde probleem, dacht dat dit aan mijn crappy Tele2 abonnement lag maar niet dus.
|
|
|||
|
|||
Had ook hetzelfde probleem. Wellicht heeft iedereen dit al gedaan, maar bij mijn overgang naar een 5s vanaf een 5 bleek dit aan te staan:
Instellingen > Mobiel netwerk > Schakel 4g in. Ik heb die op UIT gezet. Mijn abonnement heeft geen 4g en het kan daardoor zo zijn dat dit je 3G volledig blocked. Of dit ook helpt als je WEL een 4g abonnement hebt weet ik niet. Mocht het wel werken voor 4g abonnementen, dan wil je het volgens mij ook niet op deze manier oplossen. Desalniettemin, wellicht helpt het. |
|
||||
|
||||
We hebben het hier niet over snelheid, maar ontvangst.
|
|
|||
|
|||
edit: accidental post! sorry... skip
|
|
|||
|
|||
Citaat:
We proberen elkaar hier alleen maar te helpen, je hoeft daarom niet zo betweterig te doen. Ik weet dat je van alle bezoekers hier de slimste bent en het meeste kennis hebt maar daarom moet je nog niet zo doen... Voor de duidelijkheid : dit is niet de eerste keer dat je zo doet dus kom niet af met dat ik overdrijf. "Succes verder " We laten het hierbij maar omdat je geen privé berichten ontvangst moest ik het hier toch even kwijt. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb een 4g abonnement van Proximus (Generation Connect), werkte prima op mijn Galaxy S4, maar op de iphone 5s komt er enkel op dat ik 3g kan in en uitschakelen ???
|
|
|||
|
|||
mijn excuses hoor!Maar mijn ontvangst is constant 5 bolletjes tegenover 3 bolletjes van mijn 5.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Apple wil dat de operators dure netwerk testen uitvoeren alvorens ze de aanbieder instellingen updaten zodat je 4G / LTE kunt selecteren. Helaas gaan de Belgische operatoren hier niet mee akkoord dus is het gewoon afwachten.... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone en slechte ontvangst gebelde | amsterdam2226 | iPhone algemeen | 2 | 10-01-13 20:16 |
Slechte ontvangst iphone | 30-03-1957 | Odido (T-Mobile) | 5 | 08-09-10 23:57 |
Iphone slechte ontvangst | 30-03-1957 | Odido (T-Mobile) | 1 | 01-04-10 20:17 |
LET OP! Relatie slechte ontvangst en vasthouden van Iphone 3G | hadimassa | iPhone algemeen | 12 | 27-09-09 02:55 |
|
|