iPhone 5s slechte 3G ontvangst discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Sinds gisteren in het bezit van mijn nieuwe iPhone 5s .. Alles werkt perfect behalve het signaal voor mijn mobiel internet is beduidend ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5s slechte 3G ontvangst
Hallo iedereen,
Sinds gisteren in het bezit van mijn nieuwe iPhone 5s .. Alles werkt perfect behalve het signaal voor mijn mobiel internet is beduidend slechter. Met moeite 1 à 2 bolletjes 3G en binnen zelfs steeds op edge.. Met mijn 4s had ik buiten altijd volledig signaal en ook binnen steeds minstens 3 bolletjes. Netwerk via Proximus dus aan de kwaliteit van de operator ligt het niet. Iemand een oplossing hiervoor? Opnieuw opstarten verhelpt niets. Is het software of hardware? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb de iPhone 5s sinds zaterdag en ik merk ook duidelijk een achteruitgang in 3G ontvangst. Ik heb de sim kaart een keer goed schoongemaakt en gevoelsmatig is het daarna iets beter geworden, maar toch nog steeds minder als met de iPhone 5.
|
|
||||
|
||||
Hier hetzelfde!
|
|
|||
|
|||
Ik ook, hij valt ongekend vaak terug op GPRS. Ik kom van KPN en heb nu Vodafone, is misschien ook een factor.
|
|
|||
|
|||
Herstel eens je netwerkinstellingen. (instellingen --> algemeen --> stel opnieuw in --> herstel netwerkinstellingen)
ps: je raakt wel al je Wi-Fi wachtwoorden kwijt |
|
|||
|
|||
Netwerkinstellingen resetten helpt niet, iPhone resetten hielp niet, iPhone volledig opnieuw instellen hielp niet, nu ga ik straks naar Proximus voor een nieuwe SIM. Als het dan niet verholpen is ligt het aan de iPhone zelf lijkt me ... Dan maar eens contact opnemen met Apple Support
|
|
||||
|
||||
Hier ook, 5S heeft beduidend slechter ontvangst in vergelijk met de gewone 5 (KPN)
|
|
|||
|
|||
Heb mijn iPhone 5 naast met iPhone 5S gelegd en de iPhone 5S heeft beduidend veel minder ontvangst op het kpn netwerk
|
|
|||
|
|||
Ik heb zelfs totaal geen mobiel internet, enkel Edge/3G logo ....
van kwaad naar erger ... |
|
||||
|
||||
Ik moet zeggen dat ik dezelfde indruk hebben...
Toch maar in de gaten houden...
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Toch wel slecht nieuws hier te lezen. Iedereen heeft er zowaar last van.. Zal dit softwarematig zijn of zit het in de hardware? Want ik kan me herinneren dat de iPhone 5 ook behoorlijk slecht ontvangst had in het begin, maar nu is het weer allemaal prima?
|
|
||||
|
||||
In zo'n gevallen mis ik wel mijn jailbreak...
Met omnistat voor notificatiecentrum kan je mooi de sterkte van het signaal aflezen en vergelijken... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heeft er al iemand contact met Apple gehad hier over?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Dat weet je dus pas als je de 5 ook naar 7.03 zet en dan vergelijkt, we wachten wel even
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Raar: ik heb alle phones al gehad en sinds ik de 5 kocht en nu de 5S is het beter dan bij alle vorige wat 3G betreft en heb generation connect van proximus.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je de app laat crashen zie je dit permanent. Je kan ook de powerknop inhouden tot hij vraagt om uit te zetten, hier even homeknop inhouden tot je op homescherm komt en voilà Indien je toch liever terug je bolletjes ziet doe je de field test applicatie terug open door naar dat nummer te bellen. Hopelijk is dit nuttig voor je... Ik gebruik het permanent PS: Ik merk ook een verschil in ontvangst bij men vriendin die een iPhone 5c heeft. Getest op zelfde moment naast elkaar op zelfde netwerk. iPhone 5s : -87 dB iPhone 5c : -73 dB |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone en slechte ontvangst gebelde | amsterdam2226 | iPhone algemeen | 2 | 10-01-13 20:16 |
Slechte ontvangst iphone | 30-03-1957 | Odido (T-Mobile) | 5 | 08-09-10 23:57 |
Iphone slechte ontvangst | 30-03-1957 | Odido (T-Mobile) | 1 | 01-04-10 20:17 |
LET OP! Relatie slechte ontvangst en vasthouden van Iphone 3G | hadimassa | iPhone algemeen | 12 | 27-09-09 02:55 |
|
|