Safari en mail openen niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb twee vraagjes Vraag 1 Als ik mijn mail of safari open dan sluut het binnen 2 sec weer af Ik heb geprobeerd om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Safari en mail openen niet
Ik heb twee vraagjes
Vraag 1 Als ik mijn mail of safari open dan sluut het binnen 2 sec weer af Ik heb geprobeerd om de instellingen te herstellen maar ze vragen om een code die ik niet weet. Mijn tweede vraag is mijn vergrendelknop is stuk, en voor de update naar ios 7 had ik een tweak spotlock om mijn iphone te vergrendelen maar ik heb die nu weer geinstalleerd maar die lukt niet meer. Weet iemand misschien nog een alternatieve tweak Alvast bedankt voor jullie hulp ! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat safari en mail niet werken komt door de jailbreak. Maak die ongedaan en je bent good-to-go |
|
|||
|
|||
Vergrendelknop stuk ..
Mocht het mis gaan met. De update , dan heb je de vergrendelknop nodig om deze in dfu te kunnen zetten .. U bent gewaarschuwd |
|
|||
|
|||
Als ik er echt hard op druk met al mijn kracht dan doet ie het nog maar heb geen zin om dat telkens te gaan doen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Safari kan de pagina niet openen, omdat de server niet meer reageert | tarikhan | iPhone algemeen | 5 | 27-08-16 11:22 |
pagina via Safari/iphone niet te openen, via Safari Ipad wel ?? | flatcoatjrt | iPhone algemeen | 0 | 04-05-12 21:29 |
pagina openen niet mogelijk safari kan de pagina niet openen, omdat... | m-jay | iPhone algemeen | 5 | 18-12-11 18:59 |
Films niet te openen in Safari | secured | iPhone algemeen | 4 | 28-01-10 14:14 |
niet automatisch ophalen mail bij openen mail-app | blaugrana | iPhone Apps | 4 | 26-11-09 17:06 |
|
|