Zoek mijn Iphone uitzetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben aangemeld op een apple id waarvan ik het wachtwoord ben vergeten. Ook staat 'Zoek mijn Iphone' aan en weet ik niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zoek mijn Iphone uitzetten
Hallo allemaal,
Ik ben aangemeld op een apple id waarvan ik het wachtwoord ben vergeten. Ook staat 'Zoek mijn Iphone' aan en weet ik niet hoe ik dit moet verwijderen. Ik wil graag de oude apple id verwijderen en mijn nieuwe eropzetten.Weet iemand hoe dit moet? mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zoek mijn iPhone kan je alleen uitzetten met het Apple ID + paswoord waar het mee aangezet is. Dat beveiligingsmechanisme is niet te omzeilen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dan probeer om die iPhone te verwijderen uit Find my iPhone in www.icloud.com
|
|
|||
|
|||
Je kan ook gewoon apple bellen.
Ze helpen met dit probleem uitstekend. Na een aantal controle vragen om zeker te zijn dat je de juiste persoon bent word het password gereset. Ed |
|
||||
|
||||
Van wat ik heb meegekregen kan Apple het ook laten deblokkeren als je de originele eigenaar bent van het toestel met de bonnetje. Mits de telefoon niet in verloren modus staat uiteraard.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan 'Zoek mijn iPhone" niet uitzetten. | Jieve | iPhone algemeen | 10 | 29-09-13 22:25 |
Ik kan mijn wachtwoord op mijn iPad niet uitzetten | Kahless | iPad algemeen | 0 | 08-11-12 18:18 |
zoek mijn iphone vindt mijn iphone niet! | jerkar | iPhone Apps | 0 | 25-10-11 20:53 |
Uitzetten van: zoek iphone | robducatirob | iPhone Apps | 0 | 20-10-11 13:59 |
zoek mijn iphone | CBMN | iPhone Apps | 4 | 19-08-11 16:46 |
|
|