Alles overzetten op andere telefoon discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik heb een iphone gekregen maar als ik mijn simkaart erin doe staan nog steeds alle foto's van de vorige gebruiker op de telefoon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Alles overzetten op andere telefoon
Hoi,
ik heb een iphone gekregen maar als ik mijn simkaart erin doe staan nog steeds alle foto's van de vorige gebruiker op de telefoon dit geldt ook voor de contacten. mijn eigen contacten komen niet in de iphone terecht. wat kan ik hier aan doen dat ik al mijn eigen gegevens krijg en dat alles van de vorige gebruiker eraf is. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je iphone herstellen naar fabriekstoestand en daarna je simcontacten importeren.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps overzetten van ene telefoon naar andere telefoon met ander Apple ID | Marionnnnnn | iPhone algemeen | 3 | 03-07-13 13:25 |
Nieuwe iPhone, alles overzetten??? | Younistyle | iPhone algemeen | 5 | 07-11-10 12:45 |
Telefoon nummers overzetten | zeghetmaar | Archief | 7 | 25-11-09 11:57 |
2G telefoon GEEN service. Alles doet het behalve dat. | harleyking | iPhone algemeen | 20 | 12-02-09 12:05 |
hoe alles overzetten? | Vonny | iPhone algemeen | 9 | 06-04-08 18:40 |
|
|