wel verbinding, niks te horen, ook de ander hoort mij niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik bel of gebeld wordt, dan komt wel de verbinding tot stand maar de ontvanger hoort mij niet en ik hoor de ander niet. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wel verbinding, niks te horen, ook de ander hoort mij niet
Als ik bel of gebeld wordt, dan komt wel de verbinding tot stand maar de ontvanger hoort mij niet en ik hoor de ander niet. Bovendien gaat het loadspeaker icoontje aan. Bij elk volgend gesprek gebeurd steeds hetzelfde. Laatste versie van ios7 en verschillende malen een hard reset geeft slechts een tijdelijke oplossing. Daarna gebeurt het spontaan weer. Dus kan haast geen hardware fout zijn. Wie biedt de oplossing.
Zeer veel dank voor een oplossing. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bellers horen mij niet, ik hen wel. | azizamessi | iPhone algemeen | 1 | 18-02-13 10:26 |
Beller hoort mij niet maar ik hem wel... alles geprobeerd | Ruud V | iPhone algemeen | 7 | 09-02-13 20:27 |
Ontvanger hoort mij niet (iPhone5) | WhyNotCallMeRo | iPhone algemeen | 9 | 16-01-13 01:48 |
Als ik bel dan hoor ik niks, de ander hoort mij wel | Bambi66 | iPhone algemeen | 2 | 08-08-11 14:29 |
De ander hoort mij niet/slecht tijdens gesprek | haakwei111 | iPhone algemeen | 4 | 23-05-09 21:27 |
|
|