Mijn iphone valt iedere keer uit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb ruim 1 jaar deze iPhone 5 en ben erg blij met het toestel. Gister is er alleen tijdens het borrelen en beetje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn iphone valt iedere keer uit
Hallo,
Ik heb ruim 1 jaar deze iPhone 5 en ben erg blij met het toestel. Gister is er alleen tijdens het borrelen en beetje bier over heen gekomen. Op het eerste gezicht was er niets aan de hand. Ongeveer een half uur later viel het toestel uit en sindsdien(nu dag geleden) valt het toestel om de 2 minuten uit. Daarnaast begint het scherm vaak te trillen. Heb al harde reset uitgevoerd en geprobeert te drogen. Wie o wie kan mij helpen. Groet, Erwieno |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zoek, op hoop van zeggen, een goede reparateur die het ding ultrasoon kan reinigen en eventueel de accu kan vervangen. Dat "beetje bier" is nu corrosie aan het veroorzaken. En als het goed bier was is er misschien ook nog een en ander aan het gisten. Succes gewenst. Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 15-03-14 om 18:05. Reden: Foutieve syntax |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn Wi-Fi valt uit op mijn Iphone | ADUMAN | Wi-Fi | 27 | 08-03-13 15:26 |
Mijn Iphone 4S valt zonder regelmaat uit. | Diamondwodka | iPhone algemeen | 4 | 22-11-12 18:42 |
iPhone 3GS valt aantal keer spontaan uit. | Wendeltj | iPhone algemeen | 2 | 23-10-12 23:52 |
iPhone 2G herstart iedere keer | tekstarzz | iPhone algemeen | 0 | 18-02-11 00:03 |
Muziek valt elke keer uit | Impact | Muziek, foto & video | 5 | 09-05-08 17:25 |
|
|