//

Hoe kan ik 112 als sneltoets plaatsen, zonder eerst in te loggen?

Hoe kan ik 112 als sneltoets plaatsen, zonder eerst in te loggen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik hoorde dat het mogelijk is om, als je iPhone op standby staat je toch met 1 druk op de knop 112 kunt bellen. Lijkt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-03-14, 19:05
corryd corryd is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 8
Cool Hoe kan ik 112 als sneltoets plaatsen, zonder eerst in te loggen?

Ik hoorde dat het mogelijk is om, als je iPhone op standby staat je toch met 1 druk op de knop 112 kunt bellen. Lijkt mij wel handig maar hoe doe ik dat.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-03-14, 22:00
yukhalilsel yukhalilsel is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Haarlem
Berichten: 415
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door corryd Bekijk bericht
Ik hoorde dat het mogelijk is om, als je iPhone op standby staat je toch met 1 druk op de knop 112 kunt bellen. Lijkt mij wel handig maar hoe doe ik dat.
Op het beginscherm zie je onderin Noodgeval of alarmoproep staan ( mijn tel is ingesteld op engels, dus weet het niet precies). Door daar op te drukken kan je 112 bellen
  #3  
Oud 12-03-14, 22:18
Tigerx95 Tigerx95 is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 175
Standaard

Als je een toegangscode hebt ingesteld tenminste, anders is het niet mogelijk en moet je unlocken om te bellen.
  #4  
Oud 12-03-14, 22:27
yukhalilsel yukhalilsel is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Haarlem
Berichten: 415
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tigerx95 Bekijk bericht
Als je een toegangscode hebt ingesteld tenminste, anders is het niet mogelijk en moet je unlocken om te bellen.
Correct, dat zag ik even over het hoofd. Er zijn websites waarbij je een callto:112 kan aanmaken en dat kan opslaan op je scherm. Google er eens naar
  #5  
Oud 12-03-14, 22:45
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Algemeen bekende tip: stel een toegangscode in.
__________________
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico
  #6  
Oud 13-03-14, 19:23
newremco newremco is offline
• iOS 12.1.4
• 12.1.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2014
Locatie: Zeeland
Berichten: 42
Standaard

hier wil even op ingaan dit gaat even niet over 112 maar vorig jaar hoorde ik dat de hulpdiensten wilden dat je een contact aanmaakten (ben even de afkorting kwijd) daar stond dan in wie ze moesten bellen maar hoe kunnen hun bij dat contact komen als er een code op je tel staat ook zon krom iets
  #7  
Oud 13-03-14, 19:27
yukhalilsel yukhalilsel is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Haarlem
Berichten: 415
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door newremco Bekijk bericht
hier wil even op ingaan dit gaat even niet over 112 maar vorig jaar hoorde ik dat de hulpdiensten wilden dat je een contact aanmaakten (ben even de afkorting kwijd) daar stond dan in wie ze moesten bellen maar hoe kunnen hun bij dat contact komen als er een code op je tel staat ook zon krom iets
Er bestaan applicaties die een bij noodgeval nummer en je type bloedtype en allergies op een door jou gekozen wallpaper plaatsen, zodat je die als wallpaper kan instellen. Dan zien ze in één oogopslag essentiele gegevens zonder dat ze je pincode hoeven te weten. Een zo een app heet ICE (in case of emergency)
  #8  
Oud 13-03-14, 19:31
newremco newremco is offline
• iOS 12.1.4
• 12.1.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2014
Locatie: Zeeland
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yukhalilsel Bekijk bericht
Er bestaan applicaties die een bij noodgeval nummer en je type bloedtype en allergies op een door jou gekozen wallpaper plaatsen, zodat je die als wallpaper kan instellen. Dan zien ze in één oogopslag essentiele gegevens zonder dat ze je pincode hoeven te weten. Een zo een app heet ICE (in case of emergency)
thnx van de app wist ik niks ga het gelijk even opzoeken
  #9  
Oud 15-03-14, 17:52
corryd corryd is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 8
Standaard ICE

ICE (naam en telefoonnummer)kun je op je voorblad door de foto zetten die je daar hebt staan.
Er is volgens mij 1 nadeel: als je een bericht hebt (je wordt gebeld omdat ze niet weten waar je uithangt o.i.d.) is het telefoonnummer van ICE niet meer te lezen.
En daar weet ik dan weer geen oplossing voor.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
PS3 app vrienden zien zonder in te loggen Hollywoodthehell iPhone Apps 1 15-01-11 19:38
iphone 4 synchronisen met meerdere google agenda's zonder uit te loggen namastee iTunes 2 25-09-10 22:54
Hoe duur gaat de nieuwe iPhone (als hij er komt) zonder abbo worden? MTHJ Archief 34 09-07-09 14:24
hoe kan ik nummers van mijn iphone naar itunes plaatsen ?????? vlappie Archief 1 03-02-09 17:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:27.