Hoe kan ik 112 als sneltoets plaatsen, zonder eerst in te loggen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik hoorde dat het mogelijk is om, als je iPhone op standby staat je toch met 1 druk op de knop 112 kunt bellen. Lijkt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe kan ik 112 als sneltoets plaatsen, zonder eerst in te loggen?
Ik hoorde dat het mogelijk is om, als je iPhone op standby staat je toch met 1 druk op de knop 112 kunt bellen. Lijkt mij wel handig maar hoe doe ik dat.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Op het beginscherm zie je onderin Noodgeval of alarmoproep staan ( mijn tel is ingesteld op engels, dus weet het niet precies). Door daar op te drukken kan je 112 bellen
|
|
|||
|
|||
Als je een toegangscode hebt ingesteld tenminste, anders is het niet mogelijk en moet je unlocken om te bellen.
|
|
|||
|
|||
Correct, dat zag ik even over het hoofd. Er zijn websites waarbij je een callto:112 kan aanmaken en dat kan opslaan op je scherm. Google er eens naar
|
|
||||
|
||||
Algemeen bekende tip: stel een toegangscode in.
|
|||
|
|||
hier wil even op ingaan dit gaat even niet over 112 maar vorig jaar hoorde ik dat de hulpdiensten wilden dat je een contact aanmaakten (ben even de afkorting kwijd) daar stond dan in wie ze moesten bellen maar hoe kunnen hun bij dat contact komen als er een code op je tel staat ook zon krom iets
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ICE
ICE (naam en telefoonnummer)kun je op je voorblad door de foto zetten die je daar hebt staan.
Er is volgens mij 1 nadeel: als je een bericht hebt (je wordt gebeld omdat ze niet weten waar je uithangt o.i.d.) is het telefoonnummer van ICE niet meer te lezen. En daar weet ik dan weer geen oplossing voor. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
PS3 app vrienden zien zonder in te loggen | Hollywoodthehell | iPhone Apps | 1 | 15-01-11 20:38 |
iphone 4 synchronisen met meerdere google agenda's zonder uit te loggen | namastee | iTunes | 2 | 25-09-10 23:54 |
Hoe duur gaat de nieuwe iPhone (als hij er komt) zonder abbo worden? | MTHJ | Archief | 34 | 09-07-09 15:24 |
hoe kan ik nummers van mijn iphone naar itunes plaatsen ?????? | vlappie | Archief | 1 | 03-02-09 18:00 |
|
|