Filmrol vanzelf verplaatst naar overige map discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey Allemaal, Ik heb al een tijdje een proleem. Mijn iphone 4s heeft vanzelf al mijn fotos en filmpjes van de filmrol verplaatst maar de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Filmrol vanzelf verplaatst naar overige map
Hey Allemaal,
Ik heb al een tijdje een proleem. Mijn iphone 4s heeft vanzelf al mijn fotos en filmpjes van de filmrol verplaatst maar de overige map van het verbruik. Ik kan de map niet openen via de telefoon of via itunes.. Er zit nu 10gb aan fotos en filmpjes in de overige map en daardoor is mijn geheugen vol op mn telefoon.. Ik kan geen fotos verwijderen want ik heb er geen en ik kan er geen meer maken omdat de telefoon vol zit. Hoop dat iemand me kan helpen! Mvg, Jesse |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Er bestaat geen map "overige" op de iPhone of in iTunes. "Overige" in iTunes is de som van alle overige data die niet in de andere categorieën valt. Over het probleem met "overige data" lopen al een aantal topics met tips en adviezen.
|
|
|||
|
|||
Mmm ik snap wat je bedoet. Maar het vreemde is is dat op het moment dat mijn fotos (10gb) verdwenen waren. Zat mijn overige map of hoe je het oo wilt noemen' ineens vol met 10gb.. Oftewel het kan niet anders maar het de ftos zitten daarbij of in? Ik wil ze zo graag terug hebben..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
mijn volledige filmrol is ineens naar overig verplaatst en kan ze nu niet meer openen | jcvrede | iPhone algemeen | 2 | 28-10-13 19:36 |
Iphone map overige enorm groot na alle muzieknummers verwijderd te hebben | Dbrown | iPhone algemeen | 0 | 19-05-13 14:21 |
Video: Filmpjes verplaatst naar map maar niet meer zichtbaar | Wendelien4 | Muziek, foto & video | 2 | 19-10-10 00:20 |
In OS4 foto map/Albums/Filmrol | lotteke2005 | Muziek, foto & video | 2 | 11-08-10 17:51 |
Icy verplaatst Applications map. Bij reboot apps weg. | Destiny | Jailbreak apps en thema's | 0 | 25-06-09 15:45 |
|
|