Verzenden namen outlook.com alias discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb zojuist een outlook.com adres aangemaakt en daarbij een aantal "verzenden namens" afzenders aangemaakt. Ik kan op de website van outlook.com gewoon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verzenden namen outlook.com alias
Hallo allemaal,
Ik heb zojuist een outlook.com adres aangemaakt en daarbij een aantal "verzenden namens" afzenders aangemaakt. Ik kan op de website van outlook.com gewoon een afzender email adres kiezen alleen op op de iPhone niet. Ik heb hem ingesteld in de standaard Mail app, dit ter info! Kan iemand mij misschien een tip geven hoe ik wel namens een andere afzender kan mailen!? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik denk dat dat niet gaat via Iphone.
Laatst gewijzigd door Guest-20180928213307; 14-06-14 om 11:44. Reden: schrijffout |
|
||||
|
||||
Als ik me niet vergis kan je tijdens het schrijven van een mail nog de verzender ( van welke mail account ) kiezen. Ik weet niet of dat je dat bedoeld?
|
||||
|
||||
Volgens mij wordt alleen het wisselen van aliassen van iCloud ondersteund in de Mail app. Ik geloof dat het wel mogelijk is om een alias te kiezen als standaardaccount in de e-mail account-instellingen.
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Email alias instellen op iphone | bco | iPhone algemeen | 11 | 11-10-18 10:19 |
Outlook.com weigert e-mail te verzenden van iPad | idegroot1 | iPad algemeen | 4 | 20-02-14 23:50 |
email alias | whaan | iCloud | 0 | 25-01-13 12:33 |
mails via exchange worden pas opgehaald na verzenden/ontvangen via outlook of owa | mrgoolie | iPhone algemeen | 5 | 22-07-09 15:57 |
outlook verzenden fout | antwan | iTunes | 2 | 09-02-09 00:48 |
|
|