Iphone 4 melding gesprek gemist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn iphone 4 krijg ik steeds een rood cijfer te zien op het Telefoon icoon als ik een gesprek heb gevoerd met iemand, niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 melding gesprek gemist
Op mijn iphone 4 krijg ik steeds een rood cijfer te zien op het Telefoon icoon als ik een gesprek heb gevoerd met iemand, niet gemist dus.
Hoe krijg ik deze melding weg ? Ios 7.1.1 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Open de telefoon app en druk op "Recent" en dan bovenaan op "Gemist". Sluit dan de telefoon app weer. Dit helpt bij mij altijd.
Mocht dit niet werken, voer dan een harde reset uit.
|
|||
|
|||
Bedankt voor je reactie, ga dit morgen uitproberen, eerst evn de overwinning vieren !!
|
|
||||
|
||||
Naar recente gesprekken en dan weer naar een andere tab.
|
|||
|
|||
Bedankt zover allemaal,
De berichten zijn nu weg. Ik kreeg ook steeds berichten over de gemiste oproep, een afwachten of dit ook weg is... |
|
|||
|
|||
Alles ok nu, bedankt zover voor jullie hulp.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
melding 'gesprek mislukt' | JvD1972 | iPhone algemeen | 3 | 06-06-13 18:00 |
Iphone 5: "Melding gesprek beëindigd" bij telefoonnummers met landcode? | mboumans | iPhone algemeen | 0 | 05-01-13 16:29 |
Melding 'Inkomend gesprek doorgeschakeld' bij inkomend gesprek | bjornpieneman | iPhone algemeen | 3 | 26-02-12 16:15 |
iPhone 4 FW 4.2.1 - Na elk gesprek: melding 'gesprek mislukt' | Typ 81 | iPhone algemeen | 4 | 03-09-11 12:42 |
melding gesprek | scoop1 | iPhone algemeen | 3 | 27-07-09 13:45 |
|
|