iPhone 5: problemen met locatie met 4G ingeschakeld discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik was de laatste in een omgeving met 4G en ik begon daat foto's te maken. Het viel me op dat de locatie van de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5: problemen met locatie met 4G ingeschakeld
Ik was de laatste in een omgeving met 4G en ik begon daat foto's te maken. Het viel me op dat de locatie van de foto totaal fout was aangegeven in de foto library! Ik was gewoon in Nederland maar de foto's waren in Zweden en Denemark gemaakt!!! Dan heb ik kaarten geopened en daat was ik dus ook in Zweden!!!
Toevallig was ik met een friend die ook een iPhone 5 had: hij had dus ook hetselfde probleem, hij was in hetzelfde locatie (Zweden) als ik!! Heel vreemd vond ik. Nooit eerder problemen met locatie gehad. Ik dacth was is het hier anders dat anders? 4G heb ik nooit waar ik woon, dus dat was wel anders. Ik heb 4G uitgeschakeld in de Netwerk instellingen en... Locatie was nu gewoon goed! Dus, is er een bekende probleem met 4G en GPS locatie samenwerking in de iPhone 5??? Of is dit een software bug? Ik be benieuwd als iemand anders dit heeft meegemaakt... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De iPhone gebruikt aGPS indien mogelijk. Misschien een "bug" in de 4G/LTE base cellen. Of de geografische locatie niet juist ingesteld in de 4G base cellen.
Zweden? Misschien wordt er wel Ericsson apparatuur gebruikt die nog op Zweden staat ingesteld. Bel eens met de provider en leg het probleem uit. |
Labels |
4g netwerk, gps, iphone 5, locatie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Find my iphone ingeschakeld met een jailbreak? | hot12345 | Jailbreak | 4 | 03-04-14 20:35 |
Problemen met GPS (Locatie) - Verzameltopic | damnet | iPhone Navigatie | 65 | 15-08-10 22:30 |
|
|